Gå til innhold

Madrugada artist død? Dødsårsak diskuteres her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor denne trangen for å vite dødsårsak? Hva faen har dere med hva han døde av eller ikke? Mannen er død, og det var ingen mistenkelige-handlinger bak det. Syns det er temmelig respektløst å spekulere dette her.

9099241[/snapback]

Mannen døde ung. Hva kan være grunnen? Det er interresant å vite;).

Lenke til kommentar
En middelmådig narkis av en musiker som folk stort sett ikke brydde seg om før han døde og mediene begynte å hylle ham?

Synes folk har rett til å vite hva slags person det er de tilber ;)

9103224[/snapback]

Enig der!

Jeg hadde ikke hørt om personen før.

Vi skal jo diskutere dødsårsak i tråden.

Herregud, for de som ikke skjønner det! :hrm:

Lenke til kommentar

Vi skjønner at denne tråden er opprettet for å diskutere dødsårsaken, men syns du det er rart at folk reagerer? Det er direkte smakløst å spekulere i dødsårsaken når familien ikke offentliggjøre den. Vis litt respekt.

Mediene hyller han? Ja, det skulle bare mangle når en av landets fremste gitarister og låtskrivere dør i en så ung alder.

Lenke til kommentar

Om jeg i det hele tatt skal gidde å diskutere med deg så bør du faktisk orke å argumentere for deg, og ikke bare spy ut usaklige innlegg for å så hoppe av tema.

Jeg som en gitarist selv kan med hånden på hjertet si at han var en veldig dyktig gitarist, og det tror jeg mange andre gitarister her er enige i.

Lenke til kommentar
En av landets fremste gitarister??

*rå latter*

9108950[/snapback]

Han var det,selv i sin forholdsvise unge alder så var han av internasjonal målestokk i så måte.

Han var også meget kjent her til lands,selv om enkeltpersoner her på forumet ikke hadde hørt om han,det kan jo bero på intesse,kunnskap osv osv .

En middelmådig narkis av en musiker som folk stort sett ikke brydde seg om før han døde og mediene begynte å hylle ham?

Jeg må si at slike uttalelser som dette er temmelig bak mål, ja direkte skremmende og sikkert i strid med retningslinjene .

Hva vet du om mannen?

Vet du at han brukte narkotika?

Vet du at han var narkoman ??

Slike ting bør du ha belegg for før du uttaler deg :thumbdown::thumbdown:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Dette ble ikke uventet en meta- og off topic-diskusjon. Nesten ingen diskuterer emnet, altså dødsårsaken, hvilket forsåvidt er forståelig siden det bare blir udokumentert gjetning og synsing. Istedet krangles det omdet skal være lov å diskutere det, om han var en en av Norges beste gitarister eller ikke og så videre.

Metadiskusjonen trenger vi ikke. Mener dere at en tråd er upassende kan dere rapportere den. Vurderinger av hans evner som gitarist hører hjemme i musikkforumet, i denne tråden er det off topic.

Når det gjelder enkelte av innleggene her viser jeg til retningelinjenes punkt 1:

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Tråden stenges mens vi vurderer om den skal ryddes for off topic poster. Synspunkter kan dere sende meg på PM.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...