Gå til innhold

Madrugada artist død? Dødsårsak diskuteres her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er et selvmord,hva så ?

Synest faktisk ikke det er noe for noen hverken i media eller andre steder å forøke å lage en historie utav.

Det er klart at her ikke foreligger noe kriminelt og en bør derfor la saken ligge.

Slike ting er like tragisk for de pårørende om en person velger å ta sitt liv eller om han/hun dør av et illebefinnende .

Lenke til kommentar

Ikke for å virke moraliserende, men jeg synes faktisk det er ganske upassende å spekulere i dødsårsaken på et såpass tidlig tidspunkt som nå. Noen blir gamle og noen blir ikke så gamle. For alt vi vet så kan han tilhøre den sistnevnte gruppen.

Leit er det iallefall at folk dør i såpass ung alder...

Endret av VikingF
Lenke til kommentar
Ikke for å virke moraliserende, men jeg synes faktisk det er ganske upassende å spekulere i dødsårsaken på et såpass tidlig tidspunkt som nå. Noen blir gamle og noen blir ikke så gamle. For alt vi vet så kan han tilhøre den sistnevnte gruppen.

9070113[/snapback]

Ja, helt enig. Slutt med dette tullet, han er død og vi bør vise litt hensyn til de pårørende.

Endret av Stones_
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man sørge når det ikke er noen en kjenner eller bryr seg om?

Jeg tenker han tok livet av seg, enten med vilje eller etter å ha overdoset på ett eller annet. Han her var vel ikke akkurat den mest nyktre personen vi har sett.

Lenke til kommentar

Når kan man egentlig si at det er et passelig tidspunkt?

For alt vi vet så kan han tilhøre den sistnevnte gruppen? Merkelig formulering. Fyren er død, og da vet vi jo at han tilhører den sistnevnte, med mindre du syntes 31 år er gammelt.Noe jeg vet du ikke gjør siden du i den siste setningen sier at det er leit at folk dør i så ung alder.

Jeg kjente han ikke, og visste ikke engang navnet før han døde. Jeg har sett han på bilder og hørt musikken. Det er trist at et menneske dør så ung, uten forvarsler og så plutselig. Selvmord tviler jeg sterkt på at det var, bare for å ha det sagt.

Lenke til kommentar
Når kan man egentlig si at det er et passelig tidspunkt?

Når det er fastslått at dødsårsaken ikke var naturlig, så er det vel mer "passelig" å se på andre alternativer.

For alt vi vet så kan han tilhøre den sistnevnte gruppen? Merkelig formulering. Fyren er død, og da vet vi jo at han tilhører den sistnevnte, med mindre du syntes 31 år er gammelt.Noe jeg vet du ikke gjør siden du i den siste setningen sier at det er leit at folk dør i så ung alder.

Med "den sistnevnte gruppen" mente jeg folk som dør av naturlige årsaker i ung alder. Selv om det ikke er så vanlig, så har det forekommet, og for alt vi vet så kan han være blant disse "særtilfellene".

Lenke til kommentar
Karen er død, mer trenger ikke folk å vite.

Eh, jo? Blir syk av folk som skal hysje ned ditten og datten, dere kan jo bare flytte til Kina der det er flust av sånne.

9081536[/snapback]

Hva har du med dødsårsaken hans å gjøre? Du vil vel gjerne få en kopi av legejournalen hans og?

Lenke til kommentar
Hva har du med dødsårsaken hans å gjøre? Du vil vel gjerne få en kopi av legejournalen hans og?

Han er vel nysgjerrig da?

Dette er et diskusjonforum og om noen lurer på hvordan han døde er det da mulig å snakke om det?

Jan Werner var nå et spesielt tilfelle. Har hørt noe om at hjertet hans ble kraftig belastet av synginen hans og at det hadde blitt for mye. Til slutt ga det bare opp. Ser det som en ganske logisk grunn.

Syns også det ville vært rart om det var selvmord men man vet jo aldri. De sier jo at penger og suksess ikke gir lykke i seg selv så alle har det nok i seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...