phyros Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 hola, driver å kikker etter bil for tiden på bruktmarkedet med et budsjett på opptil 45.000,- til bil. har kikket litt på vectra ifra perioden 91-98, men er blitt litt avskrekket av andre som sier de ruster fælt og er generelt mer pes med de enn andre biler i samme prissegment. så kanskje dere opel eiere kan bekrefte eller avkrefte dette. obs, det blir MYE e18 kjøring med bilen - og som kjent så saltes jo e18 på vinterstid så ta det i betraktning Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 De ruster mye ja men ble galvanisert i 99 og problemet ble borte, så er du smart så kjøper du en 99/00 mod med galvanisert karroseri. Lenke til kommentar
phyros Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hmm, mye vil det komme på å få bilen galvanisert da tror du? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hmm, mye vil det komme på å få bilen galvanisert da tror du? 9067835[/snapback] Dette blir gjort på fabrikk når bilen blir produsert og er en behandling bilen får før farge/lakkering så dette kan du bare glemme.... Lenke til kommentar
handsome Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hmm, mye vil det komme på å få bilen galvanisert da tror du? 9067835[/snapback] Dette blir gjort på fabrikk når bilen blir produsert og er en behandling bilen får før farge/lakkering så dette kan du bare glemme.... 9068007[/snapback] har 96 vectra 2,0 cd meget fornøyd med den oljer den under hvert år,ikke rust i hele tatt er man glad i en ting tar man vare på det Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hmm, mye vil det komme på å få bilen galvanisert da tror du? 9067835[/snapback] Dette blir gjort på fabrikk når bilen blir produsert og er en behandling bilen får før farge/lakkering så dette kan du bare glemme.... 9068007[/snapback] har 96 vectra 2,0 cd meget fornøyd med den oljer den under hvert år,ikke rust i hele tatt er man glad i en ting tar man vare på det 9068093[/snapback] Joda men de fleste har ikke som vane å olje bilen sin hvert år men klart man kan være heldig å finne et godt eksemplar av disse også selv om jeg personlig syntes det er negativt man må olje en bil hvert eneste år for å holde rusten unna... Lenke til kommentar
phyros Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 OK, takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Min -99 Astra er galvanisert, og har ikke rust i det hele tatt (såvidt jeg har sett), den er kjørt i saltlaken i Oslo/Akershus hele tiden. De Opel jeg har hatt tidligere (ganske mange) har hatt rustangrep etter kort tid (4-5 år), spesielt ille fra -87 og i ca 10 år utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå