Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

opel vectra 91-98 mod

Anbefalte innlegg

hola, driver å kikker etter bil for tiden på bruktmarkedet med et budsjett på opptil 45.000,- til bil.

har kikket litt på vectra ifra perioden 91-98, men er blitt litt avskrekket av andre som sier de ruster fælt og er generelt mer pes med de enn andre biler i samme prissegment.

så kanskje dere opel eiere kan bekrefte eller avkrefte dette.

obs, det blir MYE e18 kjøring med bilen - og som kjent så saltes jo e18 på vinterstid så ta det i betraktning :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, mye vil det komme på å få bilen galvanisert da tror du?

9067835[/snapback]

Dette blir gjort på fabrikk når bilen blir produsert og er en behandling bilen får før farge/lakkering så dette kan du bare glemme....

9068007[/snapback]

har 96 vectra 2,0 cd meget fornøyd med den oljer den under hvert år,ikke rust i hele tatt er man glad i en ting tar man vare på det

Lenke til kommentar
Hmm, mye vil det komme på å få bilen galvanisert da tror du?

9067835[/snapback]

Dette blir gjort på fabrikk når bilen blir produsert og er en behandling bilen får før farge/lakkering så dette kan du bare glemme....

9068007[/snapback]

har 96 vectra 2,0 cd meget fornøyd med den oljer den under hvert år,ikke rust i hele tatt er man glad i en ting tar man vare på det

9068093[/snapback]

Joda men de fleste har ikke som vane å olje bilen sin hvert år men klart man kan være heldig å finne et godt eksemplar av disse også selv om jeg personlig syntes det er negativt man må olje en bil hvert eneste år for å holde rusten unna...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Min -99 Astra er galvanisert, og har ikke rust i det hele tatt (såvidt jeg har sett), den er kjørt i saltlaken i Oslo/Akershus hele tiden. De Opel jeg har hatt tidligere (ganske mange) har hatt rustangrep etter kort tid (4-5 år), spesielt ille fra -87 og i ca 10 år utover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...