Øystein.F. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Endeleg ekte vare. Se videoen Lenke til kommentar
Slu Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Dette ser nokså bra ut, men hvis vi tar i betraktning at Guerilla lovet at deres første Killzone 2-trailer skulle være in-game - har de jugd. De prøvde å herme litt etter, eller prøve å oppnå samme grafikk og stuff som deres første trailer, men ansiktsutrykkene i denne traileren er betydelig dårligere. Grafikken ellers er også minsket og dårligere, men blir nok spennende å se hvor langt dette spillet kommer. Personlig har jeg vært et fan av Killzone-serien, som inneholder realistiske bevegelser, skyting og lignende, men Killzone-serien har alltid blitt litt ensformig etterhvert. Vi får bare legge oss i bønn til Game, den store spillguden og ber for at spillet er saftig og juicy når det kommer ut, og kanskje starter en ny era? Men jeg ser heller fram til Crysis for tiden. Bare tiden kan vise om Killzone 2 blir en slager eller en total fiasko. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ser ikke ut som videoene funker i firefox Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Lata ned IEtab, funke der. OT: pen grafikk, men selve gameplayet ser rævva ut Lenke til kommentar
Slu Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, jeg er helt enig. Det ser ut som at du må eliminere en hel armè med Hellghasts til alene! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ser ikke ut som videoene funker i firefox 9068805[/snapback] Funker fint i FF hos meg. Uansett, kan ikke akkurat si at grafikken er SÅ god heller da. Se på gulvet på den transporteren. Ser temmelig udetaljert ut. Flammehalen som dannes etter det ene skipet ser dessuten temmelig dårlig ut. Ellers ser det ut som nok et FPS. Intet mindre, intet mer. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 pen grafikk, men selve gameplayet ser rævva ut 9068835[/snapback] Kossen klarer du a SE det?? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Skyte ned horder av "onde" folk, vanskelig å se det ja Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja det var da lite vi ikke hadde sett før i denne traileren. Bør dog ikke dømme et spill etter en trailer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja det var da lite vi ikke hadde sett før i denne traileren. Bør dog ikke dømme et spill etter en trailer. 9074177[/snapback] helt riktig, selv om jeg ikke personlig krysser fingrene for dette. Grafikken ser forholdsvis god ut, og det er gode animasjoner, men jeg er ikke fan av sånn call of duty aktig gameplay. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja det var da lite vi ikke hadde sett før i denne traileren. Bør dog ikke dømme et spill etter en trailer. 9074177[/snapback] helt riktig, selv om jeg ikke personlig krysser fingrene for dette. Grafikken ser forholdsvis god ut, og det er gode animasjoner, men jeg er ikke fan av sånn call of duty aktig gameplay. 9074397[/snapback] vel detta er pre alpha anyway:) og de bruker ca 6 måneder til på spillet. så blir nok ganske bra etterhvert=) og det som gjorde killzone bra for min del var historien=) tror det vil ta av, men ingen vet.. + at du fikk ikke akkurat se gameplayet, en fyr som løp rundt og viste settinga:D vent til vi får en ordentlig gameplay film! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ja en god historie er alltid en viktig ting som kan gjøre hvilket som helst spill interessant, men jeg har ikke spill killzone før da. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så jo denne traileren for et par måneder siden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så jo denne traileren for et par måneder siden 9463864[/snapback] men så er jo denne tråden et par måneder gammel også Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Glem det da. Trodde den ble fremstilt som ny pga dagens artikkel om Killzone 2 sniktitten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg