Øystein.F. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Master Chief i storform. Se videoen Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det så bare helt fantastisk ut!! Elsker HALO!!! Lenke til kommentar
pappeske Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Musikken var mistenkelig lik musikken i Mc gyver. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Sett traileren en del ganger nå og gleder meg Er sinnsyk spent på hva som blir å skje med Arbitor og Master Chief Og uhm, ligner musikken på McGyver? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Gleder meg noe sykt, uansett om grafikken ikke er revolusjonerende. Det er jo aldri det som teller (nå kjører spillet smoth da i høy oppløsning, en av tingene som skiller spillet fra halo 2 og som man ikke legger merke til i en sånn trailer). Hvis du spiller musikken baklengs, vil du få McGyver musikk tror jeg BTW. Endret 14. juli 2007 av gormers Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Å herregud som jeg gleder meg:) Jeg vet dette spillet kommer til og bli det beste spillet i år^^ d er bare og glede seg no helt sinnsykt og spare mny.... Btw så dere minigunnern:P Den var syk Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Forhånds bestilte akkurat spillet på komplett.no Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Musikken var mistenkelig lik musikken i Mc gyver. 9066028[/snapback] Nei. Musikken var bra, men overhodet ikke lik temaet til MacGyver. [/pirk] Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Aldri likt Halo. Det er for "peew peew" våpen og ser så ufattelig "Independence Day" aktig ut. Grusomt stygg design, og tilbyr ingenting nytt FPS konsept messig. Jeg liker derimot selve rustningen og "Red vs Blue" serien. Lenke til kommentar
Netblag Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 OHOHOH! Henter fram Halo 1 og 2 ! Gleder meg som en pyroman unge på nyttår og en lighter i handa! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Aldri likt Halo. Det er for "peew peew" våpen og ser så ufattelig "Independence Day" aktig ut. Grusomt stygg design, og tilbyr ingenting nytt FPS konsept messig. Jeg liker derimot selve rustningen og "Red vs Blue" serien. 9563669[/snapback] Sjoldsystemet og muligheten til å bare kunne bære to våpen var nytt for fps sjangeren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Aldri likt Halo. Det er for "peew peew" våpen og ser så ufattelig "Independence Day" aktig ut. Grusomt stygg design, og tilbyr ingenting nytt FPS konsept messig. 9563669[/snapback] Du kan si det, men det gjør det ikke til sannhet. Halo kom faktisk med et par nyvinnger til genren som i dag på mange måter er blitt standard. Melee-attack er i dag omtrent i alle FPS-spill, Halo var det som innførte denne funksjonen. Skjoldet som lader seg automatisk opp igjen var også noe helt nytt som Halo innførte. Begge disse funksjonene er blitt kopiert og er rimelig standard innenrfor FPS-genren i dag. Videre har vi at kun 2 våpen kunne bæres samtidig, noe som var uvanlig i en singleplayer-shooter i 2001. Jeg kan heller ikke huske noen spill som hadde egen knapp for granater før Halo... De var disse små tingene som gjorde at Halo stod ut fra massen i 2001, og bærer nok en stor del av ansvaret til at spillet ble en hit blant både anmeldere og spillere. Endret 24. september 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
pappeske Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Musikken var mistenkelig lik musikken i Mc gyver. 9066028[/snapback] Nei. Musikken var bra, men overhodet ikke lik temaet til MacGyver. [/pirk] 9560933[/snapback] Litt så Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Aldri likt Halo. Det er for "peew peew" våpen og ser så ufattelig "Independence Day" aktig ut. Grusomt stygg design, og tilbyr ingenting nytt FPS konsept messig. 9563669[/snapback] Du kan si det, men det gjør det ikke til sannhet. Halo kom faktisk med et par nyvinnger til genren som i dag på mange måter er blitt standard. Melee-attack er i dag omtrent i alle FPS-spill, Halo var det som innførte denne funksjonen. Skjoldet som lader seg automatisk opp igjen var også noe helt nytt som Halo innførte. Begge disse funksjonene er blitt kopiert og er rimelig standard innenrfor FPS-genren i dag. Videre har vi at kun 2 våpen kunne bæres samtidig, noe som var uvanlig i en singleplayer-shooter i 2001. Jeg kan heller ikke huske noen spill som hadde egen knapp for granater før Halo... De var disse små tingene som gjorde at Halo stod ut fra massen i 2001, og bærer nok en stor del av ansvaret til at spillet ble en hit blant både anmeldere og spillere. 9564048[/snapback] Eh, dude. "meele" attack er ufattelig gammelt. Hadde det i orginal Doom hadde dette....så der bommet du. (chainsaw) Skjold....sorry men igjen feil. Tribes I (Starsiege: Tribes) som kom ut i 1998 hadde dette. 2 Våpen? Synes å huske at du hadde begrensing i spillet Project IGI, jeg må skjekke det opp. Men her og var Tribes med begrensning, men de begresnes hvilken "klasse" du spilte. Scout hadde 2-3 våpen bare osv.... Granat knapp? Må du gi deg nå......Tribes jo hadde dette om jeg husker rett. Les litt om Starsiege:Tribes...tror du vil bli litt sjokkert (mulig deppa) over hvor mye Halo kopierte den. Jeg husker godt da Halo kom ut, folk flest kritiserte at den var en rein kopi. Spillet ble Freeware i 2004, bare test den ut. Endret 24. september 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Aldri likt Halo. Det er for "peew peew" våpen og ser så ufattelig "Independence Day" aktig ut. Grusomt stygg design, og tilbyr ingenting nytt FPS konsept messig. 9563669[/snapback] Du kan si det, men det gjør det ikke til sannhet. Halo kom faktisk med et par nyvinnger til genren som i dag på mange måter er blitt standard. Melee-attack er i dag omtrent i alle FPS-spill, Halo var det som innførte denne funksjonen. Skjoldet som lader seg automatisk opp igjen var også noe helt nytt som Halo innførte. Begge disse funksjonene er blitt kopiert og er rimelig standard innenrfor FPS-genren i dag. Videre har vi at kun 2 våpen kunne bæres samtidig, noe som var uvanlig i en singleplayer-shooter i 2001. Jeg kan heller ikke huske noen spill som hadde egen knapp for granater før Halo... De var disse små tingene som gjorde at Halo stod ut fra massen i 2001, og bærer nok en stor del av ansvaret til at spillet ble en hit blant både anmeldere og spillere. 9564048[/snapback] Det såkalte melee-attack var allerede i Wolfenstein 3D og senere i det første Doom spillet. Det opprinnelige Jedi Knight (Dark Forces II) spillet hadde også dette en god stund før Halo. Skjoldet som lader seg opp er vel ikke akkurat standard, det kommer an på spillet. Det at kun to våpen kan bæres samtidig har flere konsollspill hatt i årevis. Det er ikke en nyvinning bare fordi Halo hadde det først i et FPS. Når man snakker om skikkelige nyvinninger i spill så kan man si at Valve var absolutt først med skikkelig fysikk i spill. ID var først ute med FPS-sjangeren. Bell og Braben var først ute med 3D. (Elite) Dette kaller jeg nyvinninger. Ikke om det er en egen knapp for granatkasting eller regenererende skjold i spillet. Forøvrig er den tingen jeg har hørt mest om når det gjeler Halo faktisk AI. Denne var visst ganske forut for sin tid. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Når han sier melee så mener han at man ikke må bytte til mele, man har en egen knapp, akkurat som med granat. Dette gir spillet en mye bedre "flyt". Forsåvidt er jeg enig i at AI var den mest nyskapende tingen, men så store områder var ganske nytt også. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Når han sier melee så mener han at man ikke må bytte til mele, man har en egen knapp, akkurat som med granat. Dette gir spillet en mye bedre "flyt". Forsåvidt er jeg enig i at AI var den mest nyskapende tingen, men så store områder var ganske nytt også. 9566055[/snapback] Jeg skjønner. Jeg skal ikke uttale meg om dette var det første spillet som kom med dette. Return to Castle Wolfenstein har vel en slik funksjon? Det kom ogs i 2001. Jeg har prøvd spillet på PC og synes ærlig talt ikke det var noe særlig. Traileren til nummer 3 i serien ser jo grei ut den, men jeg tviler på om jeg kommer til å endre mening om Halo serien. *redigerings* Endret 24. september 2007 av ZiggyStardust Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Å prøve spillet først på PC vil garantert ødelegge inntrykket. Synes at halo var en av de få fps som kontrollerte bedre på konsoll enn på pc. Dessuten kom jo PC versjonen et par år etter xbox versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg