Gå til innhold

Billig dollar, hva er bra å handle fra usa?

Anbefalte innlegg

Dollaren er så billig nå, derfor har jeg tenkt å bestille masse ting jeg egentlig ikke trenger :D Men hva er det man kan kjøpe som er "praktisk"? Laptop har jeg ikke lyst å kjøpe dær pga garanti osv. Men til nå har jeg funnet et par headset jeg skal ha (Bose og sennheiser), en ny s60 flash mp3 spiller og 8gb usb disk. Ellers så klarer jeg ikke å komme på noe som er enkelt for venner å ta med seg hjem til Norge. Er det noen som har gode forslag til "gadgets" som er veldig billig i Usa nå?

Endret av software
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var ikke meningen å insinuere at jeg hadde mange penger, men heller at jeg kunne tenke meg å gjøre noen gode kjøp. Kan ikke noe om valuta handel så tror ikke det heller er et alternativ. Uansett takk for linken...

9066123[/snapback]

Men sjekk ut www.ebay.com noe jeg gjør ofte. Nå kan du faktisk ta del i verdens største auksjonsted og faktisk tjene rått på det selv om du har frakta.

Lykke til med handelen!

Lenke til kommentar

I de fleste små-elektriske maskiner er det med strømforsyninger som takler 100-240V og 50-60Hz. Dette gjelder ikke alt såklart, men min bærbare kan jeg for eksempel bruke begge plasser med bare en billig overgang.

Bilstereo er billig i USA, og stereo generelt, men kan bli dyrt å sende slike tunge ting. Dessuten er det kjedelig å sende som "gift, 1000NOK" ettersom varen da bare blir forsikret til 1000 og ikke den reelle verdien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...