hjaadd Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Sprøtt kameramobil-design, minner litt om N93 hva angår form.. Håper denne blir realitet i nær fremtid Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Å få til den skjermen der er jo umulig. For hvis man skyver ned skjermen betyr dette at det er to separate enheter og da er man nødt til å få en liten skille midt i skjermen. Uansett tviler jeg at jeg ville kjøpt dette monsteret. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det så helt forferdelig ut . Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Å få til den skjermen der er jo umulig. For hvis man skyver ned skjermen betyr dette at det er to separate enheter og da er man nødt til å få en liten skille midt i skjermen. Uansett tviler jeg at jeg ville kjøpt dette monsteret. 9066062[/snapback] Det kommer jo annpå hvilket materiale skjermen er laget i. Gi vitenskapen noen år til og de kan nok få til en "rullegardin"-skjerm (i mangel av bedre analogi ) som ikke har et skille på midten. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Den så bare.. slitsom ut. Kunne ikke tenke meg å ha den i veska for å si det sånn. Endret 13. juli 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Å få til den skjermen der er jo umulig. For hvis man skyver ned skjermen betyr dette at det er to separate enheter og da er man nødt til å få en liten skille midt i skjermen. Uansett tviler jeg at jeg ville kjøpt dette monsteret. 9066062[/snapback] Det kommer jo annpå hvilket materiale skjermen er laget i. Gi vitenskapen noen år til og de kan nok få til en "rullegardin"-skjerm (i mangel av bedre analogi ) som ikke har et skille på midten. 9066082[/snapback] Jaja, Gi vitenskapen litt tid til så skjønner de hvor stygg den faktisk er også Men er enig. Når nanoteknologien virkelig kommer på banen er det bare sunn fornuft som kan stoppe oss. Desverre har vi mennesker tidligere vist hvor mye har av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå