Senitel Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hei lurer bare på hvorfor jeg ikke kan sende filer til andre? kan det være fordi jeg sitter bak en brannmur? Hva kan gjøres? Takk for svar.. Sen Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 og hvordan finner jeg ut om jeg har brannmur.. er litt usikker på om at jeg har det.. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hvordan kobler du deg til verdensveven da? Hvis du har firewall så åpne port 6891, litt usikker på om det er flere du må åpne.. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 du må fortelle oss litt mer. Kjører du Windows XP, hvilken ISP du har osv.. Du finner lett ut om du kjører firewall. Se nede ved klokka og se om det er program som ser ut som firewall. Dessuten kan du laste ned msn 5. siden dette løser de fleste problemer med sending osv... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 FAEN, nå er MSN fucka igjen. Ikke mulig å logge på... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg bruker WindowsXP SP1 + den innebygde firewallen. For å klare å sende/motta filer med Messenger må jeg gjøre følgende: http://www.hjelperdeg.net/feilmeldinger/Me...enger/index.htm Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 det virker som bredbånd norge har store problemer med internett. alt har vært meget ustabilt i flere dager nå. Jeg vet ikke hvorfor, og Telenor skylder på at dehar et teknisk problem. Jaja, vi får vente å se om det blir noe bedre løpet av helgen. Kjedelig å surfe når man har en hastighet på 2KB/s med adsl. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg har normal hastighet. Jeg får faktisk 734 kbit på min Telenor 704/128 ADSL linje :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå