Soundchaser Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 It was my thirteenth year on a cold winter's day, as I walked through the enchanted forest, I heard the sound of horses and men at arms, I felt compelled to walk on and find the place of these sounds, and when the forest did clear I was standing on a hill. Before me, (there?) was a great plane. Upon it, the armies of the world, standing, waiting. I thought to myself, for whom or for what are they waiting ? Aaah, Manowar Born to live forever more Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Helt siden jeg var født var jeg oppvokst med band som Kiss, Metallica og Queensrÿche. Jeg hørte på de bandene frem til ungdomsskolen da en kamerat av meg ba meg sjekke ut In Flames. Jeg ble helt hektet på dem og andre melodeath band som Dark Tranquillity og Children of Bodom. Det var stort sett de bandene jeg hørte på frem til slutten av tiende klasse da bestekameraten min fortalte om Immortal og Emperor (han kjenner manageren) og etter det har det utviklet seg til alt av death, melodeath og black.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå