Lyral Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Heisann folkens! Har nå lett overralt her på forumet om dette men finner det ikke, så kunne noen kloke og tålmodige hoder her inne funnet en link til hvor jeg kan laste ned Serivce Pack 2 til Windows XP? Windows Update fungerer ikke å IE bare låser seg vær gang jeg skal inn der å sjekke. Windows kopien min er lovlig btw Er sikkert 1000 tråder om dette fra før av, så beklager på forhånd om dette er et unødvendig emne.. EDIT: Mer passende emnetittel Endret 13. juli 2007 av generalbjartish Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 her er den for IT-personell : http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=no Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Heisann folkens! Har nå lett overralt her på forumet om dette men finner det ikke, så kunne noen kloke og tålmodige hoder her inne funnet en link til hvor jeg kan laste ned Serivce Pack 2 til Windows XP? Windows Update fungerer ikke å IE bare låser seg vær gang jeg skal inn der å sjekke. Windows kopien min er lovlig btw Er sikkert 1000 tråder om dette fra før av, så beklager på forhånd om dette er et unødvendig emne.. 9065755[/snapback] Skal ikke overta tråden din men er det noe generelt med updaten som kødder ..? Har opplevd 2 maskiner som har hengt seg opp permanent ved sen siste updaten... Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Heisann folkens! Har nå lett overralt her på forumet om dette men finner det ikke, så kunne noen kloke og tålmodige hoder her inne funnet en link til hvor jeg kan laste ned Serivce Pack 2 til Windows XP? Windows Update fungerer ikke å IE bare låser seg vær gang jeg skal inn der å sjekke. Windows kopien min er lovlig btw Er sikkert 1000 tråder om dette fra før av, så beklager på forhånd om dette er et unødvendig emne.. 9065755[/snapback] Skal ikke overta tråden din men er det noe generelt med updaten som kødder ..? Har opplevd 2 maskiner som har hengt seg opp permanent ved sen siste updaten... 9065922[/snapback] Takker viking, men fungerer den på en vanlig bærbar med Xp Pro sp1? Vel, det merker jeg Men tusen takk S_tone_meg: Er ikke noe spesielt egentlig, er bare når jeg trykker på Windows Update fra start menyen å IE åpner seg, da bare låser hele IE seg Denne datamaskinen har ikke alltid hatt det problemet, men vet ikke når det begynte. Er ikke min pc, så den har ikke blitt oppdatert på lenge siden den nesten ikke er i bruk, men når jeg først bruker den så oppdaterer jeg den. Å i dag merket jeg dette problemet. Men får prøve den linken som Viking ga meg å se om det funker Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 den funker fint med alle maskiner..... Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Tusen takk En moddis kan vel egentlig bare stenge denne tråden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå