Enojo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei! Har kanskje tenkt meg et micro anlegg og det står vel mellom to stk. Denne og denne. Den på Elkjøp er vel billigere, men er den JVC-en bedre? Trenger svar og gode argumenter. Takk! Trenger noe litt mere enn den lille cd-spilleren min Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg ville heller kjøpt Yamaha PianoCraft E700. Grunnen til det er fordi de første moddelene av PianoCraft serien hadde elementer produsert av Seas. Etter de første moddelene var laget lagde Yamaha replikater av disse elementene. Det er ganske frekkt, men hvis de er lagt på samme måte som Seas elementene er det kvalitet hvertfall! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Om man vil få noe ut av et mikroanlegg syns jeg egentlig man må opp mot JVC's woodcone sett. Men det koster som sagt en del mer enn de andre settene. Tror også Yamaha går en del over de andre når det kommer til lydkvalitet. Seas lager deilige elementer rett og slett. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 De har flere "microanlegg" på hifiklubben. Er snakk om kombinasjon av Denon og Dali tror jeg. Koster ikke så forferdelig mye heller. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Denon+Dali koster 4000 kr,så det er også en del utenfor det trådstarter ønsket. Denon+Argon koster 500 kr mindre,men jeg syns heller det er verdt de ekstra 500 for Dali. Men hver sin smak. Endret 13. juli 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Takk for svar. På Yamahaen, er det CD-skifter? Så det var på de to jeg linket til. Er Yamahaen like krafitg eller kraftigere i watt? Er bassen også tåling god? EDIT: Yamahaen finnes jo mest bare til 3000+. Finnes noe lignende som den mere tilgjengelig og litt billigere? Endret 13. juli 2007 av Ess0 Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ingen som kan svare meg på de spørsmålene, jeg skal kanskje kjøpe i morgen!! Vær så snill og hjelp meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er ikke CD veksler i Yamahaen. Det pleier ikke å være det i "gode" hifi produkter. Bassen er ganske bra i forhold til prisen. Du for jo ikke allverdens for 3lakser... Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, men den er jo ikke å oppdrive jo! Skal se litt på mikroanlegg i morgen, får se hva det blir. Skulle helst hatt det billigere enn 3 lapper, men men. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Stereofil.no har Yamaha, men der koster det 3995,- da.... Endret 16. juli 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Vel, det er kanskje ok å prøve det, men som sagt skal jeg til Kr.Sand i morgen.. Vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå