Øystein.F. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ein galakse i trøbbel. Se videoen Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det så ganske tøft ut. Litt sånn Star-Wars/Battlestar Galactica-greier. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Snodig. Han fyren som prater først... stemmen hans minnet fryktelig mye om Keith David sin. Uansett, dette spillet bør gjøre noe veldig bra for å bli stort. Det har Halo å kjempe mot. Uansett om man liker Halo eller ikke, så kan en ikke nekte for hvor stor spillserien faktisk er. Mass Effect må nesten være dobbelt så bra som Halo om det skal kunne konkurrere noe spesielt. Spesielt siden dette også kommer på 360. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det er 2 helt forskjellige produkter. Mass effect er et rollespill ala KOTOR, hvor det du velger og hva du prater om avgjør hvorhen du går hen i spillet. Frie veier, frie valg osv. Halo 3 er action og en fast historie man følger. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Uansett, dette spillet bør gjøre noe veldig bra for å bli stort. Det har Halo å kjempe mot. Uansett om man liker Halo eller ikke, så kan en ikke nekte for hvor stor spillserien faktisk er. Mass Effect må nesten være dobbelt så bra som Halo om det skal kunne konkurrere noe spesielt. Spesielt siden dette også kommer på 360. 9072554[/snapback] Mass Effect er det største spillet til å treffe noen spillkonsoll, noen sinne! Det kommer nok aldri til å slå Halo i salgstall pga det er et RPG (Folk flest liker FPS-spill de bare kan hoppe inn i og blafre litt løs), men kvalitetsnivået til BioWare er unikt. For oss BioWare-fans er dette det største spillet på mange år. Jeg kjøpte faktisk en 360 ene og alene for dette spillet Jeg gleder meg iallefall helt sykt til Mass Effect. Denne traileren var helt konge. Så et intervju på E3 om denne traileren og ME generelt, dette spillet blir stort! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mass effect er et rollespill ala KOTOR... 9072562[/snapback] Visste jeg ikke. Ser slettes ikke sånn ut i traileren. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fordi traileren er laget som en filmtrailer skal være - den er som tatt ut av en trailervariant til en film . Det vil nok være en del mer action enn i KOTOR, men grunnelementet er det samme - dette er Bioware suksessoppskrift rett og slett - og det funker. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det blir sagt at Mass Effect skal etter hvert komme til PC. Det gleder hjertene til PC-eiere verden over! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Åhh Har ikke gledet meg så mye til et spill siden HL2 Lenke til kommentar
Bydal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Yep, Mass Effect blir årets 360 spill! Halo er vel og bra det, men det er ingen som forteller gode historier slik som Bioware gjør det. Mass Effect kommer nok til å selge veldig bra, om ikke like bra som GTA4 eller Halo 3. Bioware har opp igjennom årene samlet sammen et meget trofast 'community' som alltid er klare for en ny episk historie. Mass Effect står øverst på min liste i år hvertfall! Ble nettopp ferdig med prequel novellen, 'Mass Effect Revelation'. Skikkelig bra måte å sette seg litt inn i universet som Bioware har laget. Det ligger litt 'gameplay footage' på www.gamespot.com og på Mass Effect sin hjemmeside: www.masseffect.com Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Dette er spillet som får meg til å kjøpe 360... Har ventet leeenge =) Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette er spillet som ville fått meg til å kjøpe en 360 om jeg ikke var så skrekkelig prinsippfast. Nå er det spillet som får meg til å forbanne bioware og MS og hvem andre som nå har skylda for at det ikke kommer ut til PC med en gang. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Dere reklamerer bedre for spillet enn traileren gjorde Hmm... spennende Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Må si meg enig med Alastor, selv om jeg digger RPG'er så foretrekker jeg at trailerne er litt action pakket. Og, slossing er jo i sanntid nå, i motsetning til kotor sitt semi tur baserte. Er veldig glad for at gamer.no's artikkel nevnte at skytingen ikke var avhengig av sikte ferdighetene til spilleren, høres rart ut, men det er tross alt ett ROLLEspill. Det er ikke "du" som skyter, det er (i dette tilfellet) Sheppard, og da er det greit å vite at det er hans ferdigheter som teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg