thekid Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har ikke hatt bil før så jeg har 0 i bonus. Interesert i å kjøpe meg en ok bil til 50-80 tusen. Ringt litt rundt og synes forsikringen er altfor dyr, hvordan få ned prisen? (ikke på foreldre) (Evt tips på biltype som er billigere å forsikre mottas med takk!) Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 du starter vel normalt med 20% bonus... er vel greit å kjøpe en bil du ikke trenger kasko på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Biler som er billige å forsikre er typiske "gubbebiler" som i snitt kjøres lite og kræsjer lite, og som i tillegg har liten motor. Ellers er det store variasjoner fra selskap til selskap på samme bil. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Alarmer,esp,privat eiendom ,over 23 ,25 ,kjørt skadefritt før, startsperre,garasje,flere forsikringr i samme selskap, motor størrelse, hvor langt du regner med å kjøre i et år 5000,8000,10000 osv, hvor stor egenandel? Listen er lang, den står på sidene hvor man regner ut på nett. Jeg skulle forsikre en golf gti 180hk når jeg var 18 og bodde i oslo med offentlig gate parkering = rød sone = 50k i forsikring. Kjøpte en volvo 240 = 7000 kr Kom frem til at gjensidige forsikring var billigst ifjor. Kommer seff an på dealene du mekker og årlig kjørelengde. Endret 13. juli 2007 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå