Gå til innhold

Kritikk Ønsket: "Rift" mm.

Anbefalte innlegg

På forespørsel fra PMNormal lager jeg en ny tråd med bildet mitt "Rift" og et par andre, ønsker konstruktiv og gjerne dyp kritikk om noen er intressert :)

"Rift"

http://fc03.deviantart.com/fs17/i/2007/194..._by_Snabben.jpg

Mitt første konsept bilde.

Kritikk ønskes også på:

http://fc02.deviantart.com/fs16/i/2007/194..._by_Snabben.jpg

og

Et bilde jeg ikke er fornøyd med...

http://fc01.deviantart.com/fs17/i/2007/193..._by_Snabben.jpg

All seriøs og konstruktiv kritikk mottaes med stor takk :)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å, please. Dette bildet sprenger rammene i forumet så kraftig, at jeg ikke gidder å kommentere ytterligere. Du må ta hensyn til alle oss på ferie som leser akam på vår laptop. Det skulle ikke være nødvendig for oss å laste det ned for å kunne se hele bildet.

Hva med å legge det inn som vedlegg?

Lenke til kommentar

Det er fremdeles linket til, men ok. Synes bare at man bør ære et kritikkforum med å legge ut en versjon tilpasset det forumet. Slik hadde aldri blitt godtatt på foto.no, kanskje det til og med ikke er mulig.

Bildet "Rift" liker jeg som sagt. Det er egentlig lite å si om komposisjon og slikt, men fargetonene er ddet noe å si om. De er duse og varme, selv om de utgjør en litt skummel form. Det ser ut som om det er et bilde av rust. Er det riktig? Det er umulig for meg å se om det er manipulert på noen måte, men jeg antar at det er satt sammen av tre tolkninger av samme rift. I alle fall har det en effektiv form, som på avstand kan se ut som en merkelig skapning som kikker på deg.

Jeg liker bildet, men vil igjen be deg om å vise litt respekt for forumet. Det er meningen at dette skal være et forum der man legger ut bilder, selv om jeg av og til kan godta hotlinking. Da må det i såfall være med en thumb, og ikke bare en url. På denne måten blir det en følelse av at du behandler forumet som annenrangs, og det var vel ikke meningen?

Lenke til kommentar
Det er fremdeles linket til, men ok. Synes bare at man bør ære et kritikkforum med å legge ut en versjon tilpasset det forumet. Slik hadde aldri blitt godtatt på foto.no, kanskje det til og med ikke er mulig.

Bildet "Rift" liker jeg som sagt. Det er egentlig lite å si om komposisjon og slikt, men fargetonene er ddet noe å si om. De er duse og varme, selv om de utgjør en litt skummel form. Det ser ut som om det er et bilde av rust. Er det riktig? Det er umulig for meg å se om det er manipulert på noen måte, men jeg antar at det er satt sammen av tre tolkninger av samme rift. I alle fall har det en effektiv form, som på avstand kan se ut som en merkelig skapning som kikker på deg.

Jeg liker bildet, men vil igjen be deg om å vise litt respekt for forumet. Det er meningen at dette skal være et forum der man legger ut bilder, selv om jeg av og til kan godta hotlinking. Da må det i såfall være med en thumb, og ikke bare en url. På denne måten blir det en følelse av at du behandler forumet som annenrangs, og det var vel ikke meningen?

9065934[/snapback]

Grunnen til at jeg beholder størelsen er fordi jeg liker å beholde den størrelsen det ble laget i, slik at folk ser det på samme måte som meg, på ingen måte er det ment å være "frekk" mot forumet, har vært her i mange år nå og stortrives, har stor respekt for det :)

- - -

Bildet er tatt fra noen skyer som jeg tok bilde av en dag men ikke ble helt fornøyd med, jeg justerte litt kontraster og gjorde noen andre justeringer og endte opp med dette. Orginalbilde legger jeg ved her som vedlegg [Obs! Stort]:)

Skapning følelsen kommer kanskje av at skyen ser ut som et spøkelse når man ordner litt med kontraster?

post-17057-1184339824_thumb.jpg

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

ang. "A good friend will bail you out of jail... A true friend will be sitting by your side saying, Sorry ....We fucked up!"

skal jo egentlig være: "A good friend will bail you out of jail... A true friend will be sitting by your side saying, well, that was a hell of a lot of fun!" :p

totalt offtopic, skyt meg om du vil :p

Endret av Madusius
Lenke til kommentar
Tredje bildet var det eneste som egentlig ga meg noe, men det ga meg i tillegg en ganske god følelse. Har du vurdert et litt trangere utsnitt på venstre siden? Ellers likte jeg det.

9071835[/snapback]

Har vurdert det og prøvd meg frem, litt varierende resultater, mulig jeg laster opp en ny versjon snart, men jeg irriterer meg litt over at det kanskje er litt vel mørkt hele bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...