XtaZ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Enig med deg der. I fjor så ramlet det inn demoer og gratis ting fra E3 (Bringing it Home) hele tiden men nå så har det vært ganske tomt. Har kommet en del trailere men få demoer og gratis skins og sånn. 9065587[/snapback] Jeg er nå kjempefornøyd. Når jeg klikker inn på Marketplace og E3 07, så er det ikke mindre enn 50! videoer å laste ned. Blant annet hele MS-konferansen i HD!! Den var bare digg å se i HD i stedet for en stream på 320x200 i et lite vindu på pc-en. Jeg er mektig imponert over hvor mye MS har fått ut på marketplace til denne konferansen. Få demoer, ja mulig det, men mye innhold likevel. 9067769[/snapback] Jeg skrev jo at det hadde kommet en del trailere da Lenke til kommentar
bigbang14 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 E3 var ikke så kult i år men jeg fikk sedd de spillene jeg gleder meg til demoer (for dere som er interisert) tror jeg kommer i nermeste framtid rundt X7 eller tokio Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 E3 var ikke så kult i år men jeg fikk sedd de spillene jeg gleder meg til demoer (for dere som er interisert) tror jeg kommer i nermeste framtid rundt X7 eller tokio 9230856[/snapback] X07 er dessverre avlyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå