Gå til innhold

Var dette alt vi fikk fra E3 i år?


Anbefalte innlegg

Bare 3 stusselige demoer. Noen andre som er skuffet? Var ikke kommet demoer på lenge før E3, så jeg trodde at MS samlet de opp til E3. Noen som tydeligvis ikke stemte. Føler meg litt snytt her. Noen som føler det samme? Var det så få demoer på E3 i fjor også? Kan ikke huske det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare 3 stusselige demoer. Noen andre som er skuffet? Var ikke kommet demoer på lenge før E3, så jeg trodde at MS samlet de opp til E3. Noen som tydeligvis ikke stemte. Føler meg litt snytt her. Noen som føler det samme? Var det så få demoer på E3 i fjor også? Kan ikke huske det...

9065563[/snapback]

Du føler deg snytt.. haha. Ja, microsoft skylder deg jo ein hel del!
Lenke til kommentar
Blue Dragon demoen den beste av dem ingen tvil  :)

9065997[/snapback]

 

 

Helt enig der ja :)

9066394[/snapback]

 

Ugh, sånne spill får jeg fnatt av, trur liksom jeg ikke helt skjønner dem.

Ace Combat falt mest i smak hos meg.

 

Ellers enig om at det var litt lite nytt i år, kunne tenkt meg en SKATE demo..

Lenke til kommentar

Kom vel 4 demoer under E3 i fjor, ikke noe mer i hvertfall (med mindre jeg husker feil).

 

Men vi har fått 3 demoer (kanskje det kommer en til i dag?) og ganske mange videoer gratis fra Markedsplassen. Jeg vet ikke hvor mange demoer og trailere Sony og Nintendo har lagt ut til sine konsoller. So much for free online..wuhu :p

 

MS kan heller ikke bare legge ut demoer i hytt og pine. Utviklerne jobber hardt for å få sine spill ferdig til lansering. Og pga. E3 har de måttet jobbe med forskjellige presentasjoner. Det er mye forbereding til slike events, ikke bare å lage en video på 1, 2, 3. Hvis de i tillegg skulle hatt en spillbar demo på XBL så hadde det tatt enda mer tid, så vi skal være glad for at vi får 3-4 demoer i løpet av noen få dager. + 2 arkadespill og mange trailere.

 

Man kan til og med laste ned pressekonferansen fra Xbox Live.

Lenke til kommentar

På xbox har vi fått

Arkade: Sonic

Arkade: Golden Axe

Blue Dragon demo

Ace Combat 6 demo

Stuntman: Ignition Demo

Harry Potter OOTP demo

The Bigs demo (Usa)

Og et hav med trailere og listen med gamle xbox spill som nå fungerer har økt ganske mye

 

 

PSN har gi oss 1 simpelt "arkade" spill og 18 trailere

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Enig med deg der. I fjor så ramlet det inn demoer og gratis ting fra E3 (Bringing it Home) hele tiden men nå så har det vært ganske tomt. Har kommet en del trailere men få demoer og gratis skins og sånn.

9065587[/snapback]

 

Jeg er nå kjempefornøyd.

Når jeg klikker inn på Marketplace og E3 07, så er det ikke mindre enn 50! videoer å laste ned.

Blant annet hele MS-konferansen i HD!!

 

Den var bare digg å se i HD i stedet for en stream på 320x200 i et lite vindu på pc-en.

 

Jeg er mektig imponert over hvor mye MS har fått ut på marketplace til denne konferansen.

Få demoer, ja mulig det, men mye innhold likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...