Blib Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Heh, Smarte Bukser. Det hadde tatt seg ut i butikkhyllene Kan nok tenke meg at jeg kommer til å komme borti dette her også når det kommer ut, da jeg (vi) allerede har alle Buzz-spillene og skal ha 360-spillet. Dessverre hørtes dette litt for "barnevennlig" ut for meg. Forhåpentligvis blir spørsmålene og rundene veldig gode, og heldigvis krever ikke dette også at man kjøper flere kontroller-dingser til konsollen. Når en har 8 Buzz-kontrollere, 2 PS2, 2 360, 2 gitarer, 4 wii-motes, 4 nunchucks, 4 GC og enda et par kontrollere liggende på stua så flyter ting litt overalt Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har du hodet ditt proppet av kunnskap som du aldri får bruk for? Kanskje spørrespillet Smarty Pants kan være det du trenger. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Sånn ja, EA. Nå er dere på vei opp igjen hva idèer angår, og hvis dette slår an skal jeg gratulere. Endret 13. juli 2007 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg