Øystein.F. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ut på demonjakt. Se videoen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Huh.. Jeg ble faktisk skuffet! Har sett frem til Hellgate ganske lenge, men det ser ut til at utviklere har bommet litt. Det første jeg merket var hvordan karakteren du spiller "glir" over bakken mens han beveger føttene, istedenfor at det føles som at du går på den. I tillegg likte jeg ikke UIet eller noen av spelleffectene. Også sverdfekting føltes feil ut, pga våpenene ikke _traff_ fienden, de bare glir nærme de og lager en "pling" lyd. Vil nok prøve det allikevel, men jeg tror ikke Hellgate: London blir så "stort" som jeg først trodde det skulle bli. :/ Lenke til kommentar
klute Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg strøk vel også Hellgate av ønskelisten min. Vet ikke helt hvorfor, men jeg hadde liksom håpet på noe annet enn det der. Blir sikkert et kompetent spill og alt det der, men sitter med en lei følelse av "been there, done that" Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Vel, de aller beste rollespillene gjennom tidene ser også faktisk ganske tamme ut når man ser på tilfeldige sammenhengsløse gameplay-videoer. Det der så lamt og WoW-ish ut, men jeg venter fortsatt på spillet i nogenlunde den samme spenningen som jeg hadde da jeg først fant ut om spillet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, dette spillet falt fra "kjøp umiddelbart" til "prøv en demo" for en god stund siden, og nå tror jeg jeg degraderer det til "les tester". Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Trodde Hellgate ville bli spillet med dete enkle og oversiktlige rpg spillet, alá Diablo 2. Men akk. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Haha... Hadde jeg sett noe av det som skjedde i filmen, så KANSJE jeg kunne skrevet noe posetivt. Ja til flere spil med brutal middelaldersk gameplay. (ala Dark messiah) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg