Gå til innhold

RIP Robert Burås


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo ikke noe kriminelt som hadde skjedd med han, og han er vel litt ung for å få noe alvorlige plutselige sykdommer. Veldig lett å tenke når en så ung fyr dør, og de ikke sier det er noe kriminelt som har skjedd at han har tatt selvmord. Håper virkelig ikke det er tilfelle, siden han har familie og kone og alt.

Lenke til kommentar
Ble skikkelig lei meg når jeg fikk høre dette. Han var en utrolig flink gitarist. Musikkmiljøet i Norge har virkelig mistet noe stort. Men han døde utrolig ung da. Noen som vet hva som var grunnen?

 

R.I.P

9068542[/snapback]

 

Siden det ble sagt at det ikke var mistanke om noe kriminelt, er det naturlig å tro at det enten er selvmord, overdose av evt. rusmisbruk (uten at jeg må noen måte insinuerer at han drev med det) eller en kombinasjon av de to førstnevnte.

Lenke til kommentar

Alle sammen som spekulerer i selvmord, overdose, osv, kan dere ikke holde "sladret" for dere selv, jeg kommer fra hjembygda hannes å det er som sakt ikke mange glade fjes her. Er god kompis med gudbarnet hans her, å det er et utrøstelig gudbarn, vet ikke hvordan Kalle har det, men han var på tur til Tromsø med trailer når han fikk vite det. Jeg håper bare ting ordner seg, har aldri vært borti en slik sorg før. Greit at noen kanskje vil spekulere i dødsfall, men jeg synes nå at det er smakløst, å ekkelt å lese det.

Lenke til kommentar
Alle sammen som spekulerer i selvmord, overdose, osv, kan dere ikke holde "sladret" for dere selv, jeg kommer fra hjembygda hannes å det er som sakt ikke mange glade fjes her. Er god kompis med gudbarnet hans her, å det er et utrøstelig gudbarn, vet ikke hvordan Kalle har det, men han var på tur til Tromsø med trailer når han fikk vite det. Jeg håper bare ting ordner seg, har aldri vært borti en slik sorg før. Greit at noen kanskje vil spekulere i dødsfall, men jeg synes nå at det er smakløst, å ekkelt å lese det.

9070494[/snapback]

 

Er enig med deg. Kjenner selv en av Robert Burås's gode venner, aldri morsomt å miste noen man er glade i.

Lenke til kommentar
Kan ikke se for meg Robert ta selvmord eller noe sånt uansett..syns ikke folk bør spekulere så mye før man faktisk vet hva som skjedde med han...På en måte syns jeg det er respektløst mot fyren :ermm:

9069750[/snapback]

Enig. Som jeg har nevnt før trenger vi ikke å spekulere i dødsårsak her, hvordan hadde dere likt det om folk spekulerte i deres dødsårsak på et forum?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...