Gå til innhold

Thigh Trainer - Effektivt?

Anbefalte innlegg

Moren min har kjøpt DEN HER fra tvshop. Prøvde den i går 10 min og tror jeg aldri har vært så svett før. Mye mer svett en når jeg går eller jogger i 10 minutter. Var ikke så slitsomt men svettet utrolig mye. Funker det her? Må få bort litt fett fra magen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker og funker... Generelt sett bør du vel halde deg langt unna TV-shopprodukt.

Og å bruke svette som indikasjon på at du har hatt ei bra treningsøkt er vel ikkje akkurat det beste. Ta på deg ein termodress og gå på tur i solsteiken, du kjem nok til å svette som aldri før, men har det vert ei god treningsøkt? ;)

For å sei det slik: Pengane kunne vel vert betre anvendt enn på ein liten dings som simulerer skeiv gange i ei trapp.

Skal du misse feitt så er det kaloriinntak vs kalaribruk. Du må bruke meir kaloriar enn du forbrenner, det er ikkje akkurat rakettvitenskap.

Om målet er å misse feitt, må du ha eit sunt kosthald, med eit lite kaloriunderskot.

Tren cardio for feittforbrenning, og styrketrening for å forhindre nedgong i muskelmasse best mogleg. Sprint vil og vere effektivt for fettforbrenning, grunna den lange "etterbrenninga" etter ei økt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...