Maple Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg planlegger å lage sikkerhetskopier av musikk-CD'er jeg kjøper. Jeg mener jeg har krav til å gjøre dette, da det jeg har betalt for faktisk er en god del mer enn "den fysiske CD'en". Jeg har jo kjøpt en lisens på åndsverket. Jeg vet at mange har kopisperre, og at det er ulovlig å bryte denne. Men da får jeg heller la være å kjøpe musikk fra noen som er så tåpelige. Så til saken. Jeg har noe som heter "Alcohol 52%" hvor jeg har muligheten til dette. Men dette er jo et gratisprogram, og jeg tenker at jeg sikkert kan få noe med høyere kvalitet, bare jeg betaler litt. Hva ville dere anbefale? Tenker da både på program, men også på hvilket format jeg burde velge (det er ikke snakk om DVD, bare musikk-CD). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du har jo Nero og Alcohol 120% Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du har jo Nero og Alcohol 120% 9065244[/snapback] Audiograbber også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå