Neppe Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det finnes spill som fortjener plass på den listen før Gothic serien. Kategorien er død, og serien er også lagt på bok. Hva mener andre om dette? Bytte ut Gothic med andre muligheter? Eventuelt ha en egen MMORPG kategori der? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Serien er slettes ikke lagt på bok. Den har bare byttet utvikler. At kategorien er død kan jeg dog ikke si meg helt uenig i. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Stiller meg bak Neppe. Det er ingen trafikk i forumet. Så jeg peronlig ser ikke nytten av å ha den. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Siterer meg sjølv frå annan tråd om dette. Behovet for dei ulike kategoriane blir løpande vurdert. No er det ikkje så lenge sidan denne kategorien vart oppretta (28.10.06), og det er no framleis ein viss aktivitet, så eg trur ikkje det blir aktuelt å fjerne den kategorien med det første. Det er vel ikkje eit problem at vi har den. Kanskje blir den ofra til fordel for eit anna spel viss det blir aktuelt ein gong. 8815211[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå