intox_neb Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Dette startet opprinnelig som en noe annen tråd, men er herved omdøpt til "erfaringstråd for Pentax K100D", da det ikke eksisterer en slik på forumet enda. Har selv bare eid kameraet i knapt 2 dager, så har ikke så alt for mange erfaringer å dele enda. Men er en ting jeg stusser litt på, og dette vedrører bildestabilisatoren. Bildestabilisatoren skal gjøre det enklere å ta bilder innendørs i mindre lys (og uten blitz), slik at lengre lukkertider ikke uklare bilder. Har prøvd med "bildestabilisatoren" både på og av, og samme resultat, uklare bilder. Noen som kan hjelpe meg med dette? Var en av grunnene til at jeg valgte Pentax K100D, nettopp pga bildestabilisatoren Endret 14. juli 2007 av intox_neb Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Finn ingen eg heller, so det er vel ingen som har laga ein slik. Du kan jo redigere fyrsteinnlegget ditt, og gjere denne tråden til ein slik erfaringstråd. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732807&hl=+k10D her fins en tråd. På dei første postane ser det kanskje litt rart ut, men det var egentlig berre ein spørsmålstråd som har blitt gjort om til erfaringar. Trur den burde funke. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732807&hl=+k10D her fins en tråd. 9065309[/snapback] Dette er jo for K10, ikke K100, men det gjør kanskje susen som Pentaxtråd? Uansett tror jeg ikke det har vært noen K100-tråd; tror nok ikke det kameraet har vært en like stor suksess som K10. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Den tråden er for storebroren K10D, og ikke K100D som trådstarter spurte om. Jeg har igrunn inntykk av at det ikke er så veldig mange på dette forumet som har K100D, skjønt det kan hende jeg tar feil... Du får gjøre som Torbjørn T foreslo, og endre denne tråden til en erfaringstråd... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Lag en ny tråd, i kategorien slr. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Tar meg friheten til å bumpe denne tråden, da den er omdøpt og ønsker at alle Pentax K100D eiere kan legge den til "favoritter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå