Gå til innhold

Ikke lyd fra helt ny forsterker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk i dag en Eltax AVR-900 reciver fra komplett.

En slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=316981

Nå har jeg koblet til alle høytallerene og det kommer ikke lyd. Jeg har prøvd å spille fra forskjellige kilder (DVD, PC, TV, Radio) men det er ikke tegn til liv.

Alt skal være koblet riktig. Høytallerene er 4/8 ohm og det er forsterkeren også.

Når jeg satt på radio'n uten at antenna var i og skrudde opp på fult så var det fortsatt ikke tegn til liv, virker som om utgangene til høytallerene er skrudd av på en måte.

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Håper på å ikke måtte sende den tilbake da dette er erstattning for en gammel forsterker. Og jeg har måttet vente 3 uker på den fordi komplett rotet bort den gamle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det på den gamle jeg hadde, men jeg har prøvd å lett etter den og jeg kan lissom ikke finne den. Og bak på forsterkeren er det lissom bare plass til å koble til et sett. På den gamle som hadde A og B så var det to rader å koble til på.

Lenke til kommentar

Hehe, vet den ikke er vidre bra. Men har ikke altfor mye penger å bruke på lyd så det duger til mitt bruk.

Dem er koblet til riktig og headphones er ikke aktivert.

Men har kjøpt en annen i en butikk nå, og skal heve kjøptet på denne hos Komplett. Takk for hjelpen likevel :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...