Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er ikke synd på de, de har det kjempebra. Les om law of attraction, så vil du forstå at de damene virkelig elsker mannen de velger å gifte seg med. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lese ditt og datt. De "liker" det, fordi det er bedre enn de kanskje kan få det. Men etter mine norske øyne, er det synd på de. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er sikkert mange par som har det helt fantastisk sammen og stortrives. Men så har jeg også sett situasjoner der jeg har villet gitt damen noen tusenlapper og ropt "løp". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Par som du kjenner godt og vet at hun har det ille? Problemer i forhold er det ikke bare innfødte nordmenn som har monopol på, alle forhold har opp -og nedturer. Jeg tror ikke statistikken er noe værre med importbruder iforhold til resten av befolkningen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Unge pene jenter som ender opp med ekle gamle menn på sosialen eller trygd fra Norge. Kan neppe være det de så for seg i lille rike Norge. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så lenge de klarer å sende 10k hjem hver måned, har et fint og trygt hjem. Gode venner, og tilogmed egne unger. Jeg tror hun vil trives jeg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg hadde aldri klart å levd livet ut med en mann jeg ikke elsket eller var tiltrukket av. Det burde ikke være slik at om man kommer fra et annet land så skal man tro at kvinnene automatisk tar til takke med så mye mindre. Heldigvis får man etter tre år som gift oppholdstillatelse. Et av tilfellene jeg kjenner til hvor damen kommer fra Vietnam er også hun svært godt utdannet. Må være grusomt å da ende opp i armene med noen som har ingenting. Selv om man kanskje kommer fra en fattig familie så vil man fort merke i Norge at man gjerne bor med noen som har ingenting i forhold til andre nordmenn. Ikke eier noe, ingen bil, gammel, aldri vært gift, har ingen unger, ingen jobb. Slikt er ofte universalt for dårlig status, uansett land. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Uten egentlig å tenke så mye om det - når jeg ser ei ung, asiatisk dame med en gammel, gjerne ekkel, norsk mann- da blir jeg direkte kvalm. Hvorfor blir du kvalm? Jeg syns synd på de stakkars damene, som må gifte seg med en ekkel, mye eldre fyr for å få noe de tror er et bedre liv. Du vet absolutt ingenting om livssituasjonen til disse damene, men du går automatisk ut ifra at disse jentene var fattige som måtte gifte seg med en eldre mann for å overleve, kun fordi de har et asiatisk utseende. Jeg tror kanskje du burde sette deg litt inn i thai kultur og tradisjon før du dømmer folk. En vesentlig del som oss fra vesten har en tendens til å glemme, er at tradisjonelle ekteskap basert på kjærlighet slik vi kjenner det, ikke er så utbredt eller normalt som vi tror. Flesteparten av ekteskap inngått i verden idag er arrangerte, og ikke basert på kjærlighet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så du bestemmer om de er forelsket eller ikke? I Norge var det vanlig i eldre dager at det var foreldrene som fant mann/kona til barnet sitt. Det er slik at forelskelsen og kjærligheten vokser når de får tid i seg mellom. La oss ikke glemme at de får 6 måneders visa i forkant i Norge for å bli bedre kjent. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Som tidligere nevnt så tror jeg at det finnes plenty av par som er mer enn lykkelig. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Uten egentlig å tenke så mye om det - når jeg ser ei ung, asiatisk dame med en gammel, gjerne ekkel, norsk mann- da blir jeg direkte kvalm. Hvorfor blir du kvalm? Jeg syns synd på de stakkars damene, som må gifte seg med en ekkel, mye eldre fyr for å få noe de tror er et bedre liv. Du vet absolutt ingenting om livssituasjonen til disse damene, men du går automatisk ut ifra at disse jentene var fattige som måtte gifte seg med en eldre mann for å overleve, kun fordi de har et asiatisk utseende. Jeg tror kanskje du burde sette deg litt inn i thai kultur og tradisjon før du dømmer folk. En vesentlig del som oss fra vesten har en tendens til å glemme, er at tradisjonelle ekteskap basert på kjærlighet slik vi kjenner det, ikke er så utbredt eller normalt som vi tror. Flesteparten av ekteskap inngått i verden idag er arrangerte, og ikke basert på kjærlighet. Jamen kjære deg. Nå motsier du deg jo selv. Jeg skal ikke dømme fordi de kan ha det bra? Men jeg må forstå at ikke alt er basert på kjærlighet? L-O-L. Det er nettopp det jeg sier. De kan ha det bra, men jeg tviler på det kun var kjærlighet som fikk dem til å bli med en norsk mann. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er nokk ikke så ille som mange skal ha det til. Husk at de fleste besteforeldre i dag gifta seg på grunnlag av praksis og ikke kjærlighet, og hvertfall oldeforeldre! Om dama kommer fra et rikt land så har hun nokk utdanning osv. og ville klart seg fint uansett. Da vil nokk forholdet være basert på kjærlighet likevel. Om dama er fra et fattigland så hadde hun ikke gifta seg med en hun elsker likevel, hun måtte pent funnet den rikeste karen hun hadde sjangs på for å sikre en framtid for barna sine. Sånn sett er det jo da ikke noen forskjell fra om de gifter seg med en lokal eller en nordmann. Men det blir nokk mye bedre for barna å vokse opp i Norge! Noen liker jo å påpeke at mange ofte blir mishandla. Men sånn er det bare, noen menn (og KVINNER) er sånn. I Norge og ellers. Noen ganger ender man opp med noen som mishandler deg, men å si at dette er spesielt ille ved nordmann+innvandrer mot nordmann+nordmann eller innvandrer+innvandrer blir vel ikke helt rett... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Uten å kjenne noe til sånne forhold personlig, men bare utifra mine egne meninger, så synes jeg det er litt "tragisk". Ja, jeg forstår at de vil ikke leve resten av livet alene, men da tyr de til en løsning hvor de "kjøper" seg en livspartner? Jeg personlig synes det er feil vei å gå. Men hei, godt mulig noen av disse forholdene baserer seg på kjærlighet også, det vet jeg ikke noe om. Whatever floats their boats. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Larry_* Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Lei av lykkejegere. Livet er rett og slett hærlig nå, tenk før ja da hadde jeg funnet en gold digger et helvete av en kvinne. Jeg traff henne tilfeldig I sentral Amerika på en tur, som mange av mine turer. Vell en ekte gold digger går kun etter penger., slik som Norske kvinner gjør. Jeg var gift I 3 år og helvette starter når de ikke får kontroll over deg, pengene, bedriftene osv. Fikk 2 vakre barn det er eneste en Gold digger kan gi deg. I dag lykkelig skilt fra satan, men for det ja det kostet millioner, og masse press om søksmål om 25 mill I verdier. Kidnapping av barn, nektet samvær, I dag papirer på at hun er phykopat ja disse kvinnene er jo dette av proffesjon. Vær forsiktig. Dette er det samme som til daglig skjer I Norge I dag. Vel I dag 4 åre etter bruddet, Meget lykkelig gift med verdens beste Kvinne. Ja det er drit kjedelig å leve livet alene, man kan jo dele det med den rett, men å finne den rette er et helvette uten like. Jeg forstår at kvinner ikke vil finne seg en sosialklient, men at faktisk 99,99 % av planetens kvinner dater kun pengene og lommeboken du har er skremmende. Vel som multi millionær så vet man jo råd, hold lav profil, kle deg som andre fattige menesker, vel normalt ok da. Men den beste komentaren til en kvinne som du skjønner dater lommeboken. Ja da forteller du henne at du er seriøst intresert I henne, men før dere bygger videre “kaster bort mer tid” ber du henne om å gå til phykolog for full service slik at hun får papirer på at hun er normal I compyteren. Vel da kan jeg garantere deg at 99,99 % av dritten er borte, og 99 % av dem er Norske kvinner. Når man er rik, ja jeg snakker ikke om 10 mill I formue dette er ingen rikdom. Ja rik da er man rik, og da bør man holde en lav profil slik at man får være ifred fra gold digger. Vel for å finne den jenta men virkelig Elsker ja då må du endre litt på livet. Første regel er at du ikke viser at du er mer formuende en normale folk I ditt land. Vel for meg for å treffe min perfekte Kone I dag var en lang vei, I utgangspunktet kan du glemme internett, dating på byen, kolegar I bransjen din. Glem rett og slett å treffe folk gjenom noe som helst dating for a det er 99,999999999999 % dritt, løyner, usannheter og and kriminelle elimenter. Jeg traff min Kone, ja gjennom noen some kjente some kjente osv. Noen email ja seriøse mail gjennom min bull shitt mail adresse, ja faktisk trodde min Kone at jeg var en vanlig snekker. Jeg fortalte alt mulig om meg, men aldri fortalte om penger. Penger er ikke et tema I et samliv. Folk som snakker om penger I den første eller den 10 daten er de fattige både på penger, verdier og inteligens. Ja inteligente smarte følsomme kvinner snakker faktisk ikke om penger. Min Kone I dag etter å ha vært 3 dager tilsammen fortalte jeg resten om meg selv. Og hun begynte å gråte når jeg fortalte rett ut at jeg Elsker henne og vil bygge fremtiden med henne. Hun begunte å gråte for hun var I sjok I hennes verden er det kun de virkelige rike som har særeie kontrakt. Hun var da beskymret for sikkerheten til fremtidige barn osv. Siden jeg Elsker min Kone ekstremt mye, så forsetter vi å ha en lav men normal profil . vel det er ikke lett for en virkelig rik person å finne en virkelig ekte Kvinne med et varmt hjerte for fremtiden. Vel for å finne den virkelig drømme kvinnen må man gi alt fra dag en til siste ondedrett når man går av med døden. Man bør ikke spille skuspill, vær deg selv totalt ikke putt en eneste ting under teppe. Det er nesten bedere å spille, å late som man er en dritt noen ganger. Er kvinnen fremdeles glad I deg ja da er det bare å sette igang. Og sats 150% på forholdet. For at et forhold skal fungere så må man faktisk være avhengig av verandre på en eller annen måte, et slikt forhold fungerer best. I Norge er kvinner alt for selvopptatt med seg selv. De gidder ikke å anstrenge seg noe, mannen er faktisk kvinnens slave I Norden. Det er nok derfor kvinnene er tapere her, men med litt mere en andre orker ikke Gold diggers lenger de vil ha noe mer stabilt som tilhører dem. Det er tragisk å se hvor lite sexy nordiske kvinner er, de forsøker så hart de kann for å være menn, like stillingen er gått til jernen på kvinnene. Kvinner skal være forskjellig til men, hvis ikke så er det et meget kjønnsløst samfunn. Og Norge består av et kjønsløst samfunn, prater man med en kvinne så ser faktisk menn på dem som menn. Kvinner skal være sexy og gå kled som sexy kvinner på forskjellige måter, på godt og vondt. Vil man ha en kvinne som tar vare på mannen og familien så må man finne en kvinne med stor K fra Asia. Man kan glemme alle andre industri land. Her kan man ikke finne en kvinne som liker å være kvinne. Kvinner i Norden er rett og slett lite sexy og overhode ikke tiltrekkende for men som ser etter en ekte kvinne. Mange men finner nordiske kvinner, men de men som gjør det er I utgangspunktet meget opptatt med egene ting ikke familie. Men som finner nordiske kvinner er men som egetlig kunne vært homofile. Dette for at kvinnene er så motbydlig og lite tiltrekkende og oppfører seg som men. Hvis man er man og så uheldig med å finne en kvinne fra norden, ja da er hun sansynelig så fet og stygg at ingen kapitalist orker å ta I henne med illtang. Den andre varianten er at hvis man er så uheldig og skal gå til sengs med en dame ja da må man først grave seg vei gjennom alle kjønshår og ulumskheter. Og når man er fremme så så er sansynligheten enormt stor at man finner en lite delikat sak. Som sansynligvis er så sur at man får brekninger. Årsaken til dette er at de fleste sure kariere kvinner har alt for mange sex partnere med all slags sykdommer og bakterier fra a til å. Jeg snakker litt av erfaring, hadde underlivet til de fleste kvinner I verden, vært som min Kone I dag er så ville aldri en man forlatt soveromme mer en det øyeblikke de måtte vaske seg og dusje. Veldig mange kvinner er så lite delikate og rene pene og sexy, at man kan spørre seg selv hva de egentlig tror om seg selv. Dagens kvinner I norden er stort sett oppbrukt søppel som en ekte man ikke orker å ta i. Det er kun en promille av kvinnene I norden som er delikate og vakre. Resten av søstrene må greie seg med søppel av menn de kan finne på byen eller I rennesteinen. Vel jeg ser at de fleste nordiske kvinner er neggative til ikke nordiske kvinner ja dette er på grunn av sjalusi, for de ferreste finner en ekte man. En ekte millionær bugger bade hus og hjem og hytter og overfører store verdier til sin perfekte Kone. Men dette vil aldri skjed med vanlige kvinner de er bare grådige og selvopptatte idioter som ikke klarer å ta vare på en familie. Hilsen en styrt rik norsk mann. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Wow, det der er hva jeg kaller bitter ^^ Men ja, chicks i utlandet er bedre. Du slipper alt styret med forspill og godsnakk. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hva jobber du med larry? Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Alle mennesker er parasitter, fra fødsel til endeliktet. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Skulle likt å vite hvordan en som knapt kan skrive har klart å tjene seg styrtrik... Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Skulle likt å vite hvordan en som knapt kan skrive har klart å tjene seg styrtrik... Email spam, såklart. Edit: Beklager, litt OT det der. Endret 15. november 2009 av 8qk5xlv3 Lenke til kommentar
Gjest Guest_E.T_* Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Vi Nordmenn skal leve et A4 liv. Det betyr at vi utdanner oss, finner oss en make og gifter oss, kjøper hus/leilighet, får barn og lever lykkelig resten av livet. Dessverre fungerer det ikke slik lenger. Samfunnet har forandret seg og ofte faller mennesker utenfor! I denne sammenheng er er det menn. Ikke bare eldre herrer men man ser antydninger til yngre mennesker som velger og finne seg ei kone fra en annen kultur. Hva viser dette oss? Vi er blitt ganske kravstore, materialistiske og skal ofte opptre som perfekte. Dette skaper vanskeligheter når det gjelder og finne seg en livspartner. Har en ikke sosial status faller man utenfor. Jeg peker da til den Norske kvinnens syn på den perfekte mann (som ikke finnes). Samfunnet er blitt fryktelig kaldt, uhøffelig, vanskelig og oppnå kontakt med folk og ikke minst masse fordommer. Man tror ofte man har onde hensikter når man ofte er ute etter menneskelig kontakt. Mange finner derfor en verden utenfor Norges grenser som er mye varmere. Lettere og komme i kontakt med folk. Hva har skjedd her i Norge? Vi har vært på en egotrip hele Norge i lang tid nå. Dette har utviklet seg til et monster. Vi er verdenmestre, ingenting utenfor våres grenser er bedre. Vel jeg svelgt en del kameler på grunn av den egotrippen vi er i. Det finnes tross alt en verden der ute. Jeg har selv jobbet i utlandet i mange år og jeg må si det er mye varmere på den andre siden. Blir ofte sjokkert når jeg komme hjem. Det er helt forferdelig at jeg kan oppleve mitt moderland slik. Jeg er tross alt en Nordmann sjøl! Hva har sjedd med meg? Jeg har opplevd det trygge, varme, det kontaktsøkende folket på den andre siden. Følt meg velkommen, satt pris på og ikke minst lært av andres kultur. Kan dette ha noen med at Nordmenn finner seg trygghet i en "utenlands" dame? Jeg har selv vært sammen med en "utenlands" dame men da fra vesten av de grunner som er nevnt. Jeg møtte da henne under arbeid og ikke "import" som det kalles. Vi fant tonen, vel jeg måtte da selvfølgelig legge det urnorske bak meg først! Den uhøffelige, stive tonen som ofte Nordmenn karaktiseres med. Ofte bare det og si hei, hvordan har du det? og ikke minst takk!!!!!! Vi flyttet til Norge, bodde sammen 1 år men på grunn av den sære kulturen her i Norge, taklet hun ikke å bo her. Der ligger kanskje grunnen til den litt fiendlige innstillingen til Nordmenn. Jeg lurer bare på hvor lenge vi skal surfe på denne bølgen? ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå