zatux Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg vil ha en PowerPoint til å spinne om og om igjen i butikkvinduet. Noe som vet om det er mulig? Jeg finner ikke alternativet noe sted. Noen med evt. alternativsprogrammer? På fårhånd takk. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg vet at dette kan gå med litt batch. Start notisblokk (Start-> kjør-> notepad) Lim så inn følgende: @echo off :gjenta REM erstatt teksten "filnavnet" med presentasjonen du vil kjøre gjentatte ganger Set navn=Filnavnet call %navn% >NUL REM Dersom filnavnet på presentasjonen er feil utføres følgende: Echo. Echo. Echo. if errorlevel=1 echo FEIL! if errorlevel=1 echo Filnavnet stemmer ikke. if errorlevel=1 pause|echo Skrev du rett filnavn? REM denne kommandoen gjør at hele prosessen gjentas goto gjenta Bytt ut "filnavn" med Presentasjonen du vil åpne og lagre filen som det du vil. Bare husk å bruke filendelsen .bat og lagre det som "alle filer" i lagrealternativene. Legg den så i mappen hvor presentasjonen du vil starte gjentatte ganger er og prøv. Lykkes du ikke første gang? prøv igjen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Gå til Lysbildeframvisning->Lysbildeovergang. Under 'Flytt fram', velger du Automatisk etter, og setter antall sekunder etc. Velg 'Bruk på alle' Snurr lysbildeframvisning Endret 13. juli 2007 av norbat Lenke til kommentar
zatux Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Alt. så går du til Lysbildeframvisning->Lysbildeovergang. Under 'Flytt fram', velger du Automatisk etter, og setter antall sekunder etc. Velg 'Bruk på alle' Snurr lysbildeframvisning 9064909[/snapback] Den er allerde slik. 10 bilder som rullerer. Men når den kommer til det siste bilde, så slutter jo fremvisningen. Jeg vil ha den gående. Jeg får prøve batch-metoden til Thor først. :-) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Edit: I tillegg til innstillingen du allerede har gjort, går du til Lysbildeframvisning->Lag framvisning. Der avmerker du for 'Kjør sammenhengende til ESC trykkes' Endret 13. juli 2007 av norbat Lenke til kommentar
zatux Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Har ingen "flytt fram"-alternativ jeg. Kjører Office XP. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvis du allerede har en framvisning som rullerer bildene automatisk, sjekker du bare om du finner Lysbildeframvisning->Lag framvisning og avmerker for 'Kjør sammenhengende til ESC trykkes' (Sitter dessverre på en office 2000 i ferien, så det kan hende det er andre veier å gå) Lenke til kommentar
zatux Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Jah! Den gjord susen. Mange takk. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå