Asak Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men prøver her ... Jeg ønsker å skaffe med IP telefon, primært for å bruke fra utlandet. Spurte NextGenTel om det de leverer kunne brukes fra utlandet, og de sier nei. Vet ikke om dette betyr at det 'ikke er lov' eller om det ikke vil virke. Skulle ikke forundre meg om de har fikset boksen sin slik at den kun virker i deres nett. Har noen erfaring med andre leverandører og bruk i utlandet ? Jeg ønsker et norsk nummer slik at det skal være billig for andre i Norge å ringe meg dersom de ikke har ip telefoni selv. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, det går helt greit. Telio kan brukes i utlandet. Du må bare ta med deg adapter og koble til nettet. Eller har du tenkt på andre løsninger siden du poster dette i PDA delen av forumet? Lenke til kommentar
Asak Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Var usikker på om dette hørte hjemme i telefoni eller nettverk Var bare usikker på om det var gode grunner til at ip-telefon ikke kunne brukes fra utlandet. Flytter til USA iløpet av et par uker og ønsker en rimelig måte å kommunisere på telefon med folk i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå