Gå til innhold

Ikke noe priskutt for PS3 (PS3)

Anbefalte innlegg

Dro ned en tur på Norges beste Elkjøp-butikk (Leangen så klart) for å kjøpe en PS3.

Skulle ønske jeg delte ditt syn på den butikken, men... :cry:

Hva med Spiderman/Game i midtbyen da? Høres ut som de blir billigst en stund nå.

9073953[/snapback]

Det er godt mulig men vet ikke om den butikken, sannsynligvis blir de utsolgt før jeg rekker å kjøpe etter jobb.

5400 kr er jo meget billig for PS3 med to konsoller og 2 spill! :thumbup:

Edit: Fulgte linken til ett tidligere innlegg og ringte Spid... tidligere i dag. De hadde ikke begynt med dette salget ennå, han kunne bekrefte at noen av de andre butikkene hadde startet med denne prisen og at de sannsynligvis startet neste uke. Så på Spider... her i Trondheim er det fortsatt ledige PS3 igjen vil jeg tro

Men jeg vet fortsatt ikke hvor den ligger.... :hmm:

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så på Spider... her i Trondheim er det fortsatt ledige PS3 igjen vil jeg tro 

Men jeg vet fortsatt ikke hvor den ligger....  :hmm:

9074088[/snapback]

De heter GAME nå. Ligger i Munkegata midt i sentrum, rett ved siden av der alle bussene går fra.

Lenke til kommentar
Så på Spider... her i Trondheim er det fortsatt ledige PS3 igjen vil jeg tro 

Men jeg vet fortsatt ikke hvor den ligger....  :hmm:

9074088[/snapback]

De heter GAME nå. Ligger i Munkegata midt i sentrum, rett ved siden av der alle bussene går fra.

9074910[/snapback]

Takker så mye, må undersøke det i morgen så jeg vet akkurat hvor det ligger til mandag :thumbup:

Lenke til kommentar

Er ihvertfall fornøyd med dette jeg, ville heller vært i Europas situasjon med hensyn til "prisnedgangen" på PS3 enn det USA er.

Etter en stund er jo egentlig PS3 i USA like dyr som nå men kun med 20 Gb mer harddisk.

Det vil si at istedefor usle 20 Gb harddisk får vi 2 spill og en ekstra kontroller, det er jo en god deal.... er det ikke :hmm:

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Si for all del ifra om de selger til 5400,-!

Jeg har et par kompiser som driver og lurer på kjøp, og overtalelsen blir lettere med den prisen.  :)

9079644[/snapback]

Hvor bor du? Såvidt jeg vet har alle Game-butikkene (aka Spider-Man) pakken til 5399,-

Var ihvertfall den prisen jeg fikk når jeg bestilte min i Tromsø :thumbsup:

Lenke til kommentar
Si for all del ifra om de selger til 5400,-!

Jeg har et par kompiser som driver og lurer på kjøp, og overtalelsen blir lettere med den prisen.  :)

9079644[/snapback]

Hvor bor du? Såvidt jeg vet har alle Game-butikkene (aka Spider-Man) pakken til 5399,-

Var ihvertfall den prisen jeg fikk når jeg bestilte min i Tromsø :thumbsup:

9080651[/snapback]

Rett utafor Trondheim. Måtte du bestille? Når starter de salget da?

Lenke til kommentar

En butikkilde jeg har sier at de har fått signaler om at tilbudet (6000,- for bundelen) vil vare fram til september/oktober. Deretter blir 60 GB solgt separat til 5000,-. Begrunnelsen for å kvitte seg med bundelen er at den vil begrense spillsalget for de store høstspillene hvis kunden får med to spill.

En slik pris vil nok tilsi rundt 4500,- på Elkjøp og lignende steder.

Lenke til kommentar
En butikkilde jeg har sier at de har fått signaler om at tilbudet (6000,- for bundelen) vil vare fram til september/oktober. Deretter blir 60 GB solgt separat til 5000,-. Begrunnelsen for å kvitte seg med bundelen er at den vil begrense spillsalget for de store høstspillene hvis kunden får med to spill.

En slik pris vil nok tilsi rundt 4500,- på Elkjøp og lignende steder.

9081614[/snapback]

Det høres i ut som en fornuftig konklusjon å trekke, men det er vel ikke annet enn spekulasjoner ennå vil jeg tro.

Jo fler PS3 som blir solgt, desto bedre er det jo for alle oss andre også med tanke på spillutvikling o.l. :)

Lenke til kommentar
Tenker dere da på bundelen til 4500?  Fordi det var vel litt ekstremt, men går utifra dere snakker om kun konsollen.

9081959[/snapback]

Slik jeg forsto det var det kun konsollen - sikkert uten ekstra kontroller og spill. Men det er jo ingenting som er bekreftet, og det er vel kun spekulasjoner slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det med prisen på kr 5 400 med to spill, ekstra håndkontroll - så betaler jeg i utganspunktet rundt kr 4 000 for konsollen. Noe jeg sier meg fornøyd med.

Edit: skrive leif...

Endret av Msport
Lenke til kommentar

Ringte Spider-man/Game i dag og de kunne etter en liten stund bekrefte at de selger bundelen til 5399 kr.

De hadde desverre kun en maskin igjen og ikke noe kontroller, jeg holdt av denne maskina og får kontrollen senere, så i dag blir det trolig PS3 :w00t:

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Ringte Spider-man/Game i dag og de kunne etter en liten stund bekrefte at de selger bundelen til 5399 kr.

De hadde desverre kun en maskin igjen og ikke noe kontroller, jeg holdt av denne maskina og får kontrollen senere, så i dag blir det trolig PS3  :w00t:

9082245[/snapback]

Hvor var det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...