ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg lurte på om det er mange av dere som spiller Rome og Medieval 2 over nettet, og hva som er nicket deres? Endret 30. juli 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det hadde jeg gjerne gjort om det ikke hadde vært for at det dukker opp problemer 70% av gangene du prøver å starte en kamp. De gangene jeg har klart å få startet en kamp har problemene i 20% av tilfellene problemene oppstått i kampen. Og de siste resterende 10% er du heldig om du finner frem til. MPn har jeg prøvd på 3 forskjellige PCr uten merkbar forskjell. Føler ikke for å slakte multiplayeren, men den virker i alle fall ikke i mitt tilfelle, derfor spiller jeg ikke nei. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg prøvde idag med M2TW, på grunn av denne tråden, og det funket helt greit, litt hakking, men ikke problematisk. Det morsomste tror jeg er å spille lag mot hverandre, men jeg er med på alt! Bare at jeg har begrenset med tid, og også frykter at 4 eller 6 spillere kan være formye for maskinen min. Nicket mitt er magicgunnar. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg spiller bare Rome over nettet siden Medieval 2 lagger uansett hva. I max halvparten av kampene jeg spiller så skjer det noe som gjør at det ikke funker. For at alt skal gå bra kan man jo bare sette ned grafikken og unit scalen. Nicket mitt er Zindr3 Lenke til kommentar
KarmaKarl Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 eg pleier å spille det sånn avogtil, (på rome altså for pcen min takle ikkje md2 ) men eg heter citrixwire Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Spiller mtw2 omtrent hverdag på nettet. Problemet er at mange som spiller er at pc'en deres ikke holder minimun kravene og det skaper lag. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 spillte lan jeg da, men mTW funker ikke på dataen min lenger:( eller rettere sagt så funker ikke vinduet som kommer opp når du setter inn CD'en, så jeg tabba meg ut når jeg ksulle prøve å reinstalere. spillte hos en venn, det var dritfett, cheesemongeren brukte en hel elefant hær mot min byzantine hær, jeg tokk 4 av hans og han slakta 2.1k av mine folk Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Spiller en del. Utrolig gøy. Eneste problemet er at det virker som om det er få som liker beleiringer. (Som jo er det gøyeste i spillet) RTW-nick: Viking (ofte et nummer bak, det er tydeligvis noen som stjeler nick'et) M2TW-nick: Krigsmester Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg og Okstad fra forumet spillte en del Medieval 2, kan hende jeg stikker innom noen dager. Hadde vært digg med en clan da. :tumbleup: Spillte også en del rome online, men fåkke installert det nå så blir ikke noe av det. Nick: Macisum OT: Oppfinnsomme nick IamBored Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som blir med å spille Rome ved kl. 21.00 i kveld eller noe sånt? Så kan dere bare skrive [N0R] bak nicket deres. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vet ikke om jeg kan, men jeg er med hvis jeg får anledning Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg og Okstad fra forumet spillte en del Medieval 2, kan hende jeg stikker innom noen dager.Hadde vært digg med en clan da. :tumbleup: Spillte også en del rome online, men fåkke installert det nå så blir ikke noe av det. Nick: Macisum OT: Oppfinnsomme nick IamBored 9161101[/snapback] Jeg spiller i en clan og har vært der nesten 2 år(siden rtw). Du lærer spillet mye raskere og har bestandig noen og spille med. Vist noen er interesert, www.gerudo.trap17.com Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg og Okstad fra forumet spillte en del Medieval 2, kan hende jeg stikker innom noen dager.Hadde vært digg med en clan da. :tumbleup: Spillte også en del rome online, men fåkke installert det nå så blir ikke noe av det. Nick: Macisum OT: Oppfinnsomme nick IamBored 9161101[/snapback] Jeg spiller i en clan og har vært der nesten 2 år(siden rtw). Du lærer spillet mye raskere og har bestandig noen og spille med. Vist noen er interesert, www.gerudo.trap17.com 9162699[/snapback] Hva heter clanen din a? Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg og Okstad fra forumet spillte en del Medieval 2, kan hende jeg stikker innom noen dager.Hadde vært digg med en clan da. :tumbleup: Spillte også en del rome online, men fåkke installert det nå så blir ikke noe av det. Nick: Macisum OT: Oppfinnsomme nick IamBored 9161101[/snapback] Jeg spiller i en clan og har vært der nesten 2 år(siden rtw). Du lærer spillet mye raskere og har bestandig noen og spille med. Vist noen er interesert, www.gerudo.trap17.com 9162699[/snapback] Hva heter clanen din a? 9171521[/snapback] Warriors of Crom. online tag: (WoC-name Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå