Dracoknight Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Skaffe seg Facebook 9068612[/snapback] For noen er det faktisk en grunn til å gi deg sparken har jeg hørt... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det er sant det du sier (du over meg). Men etterhvert blir man dritt lei facebook, slik jeg er blitt. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 hahahaha! masse gode forslag jeg har blitt PRO på kabal da å Hagr... jepp lille late Cato har fått seg jobb! sitter på rævva å tjener gull! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 fyy faaa** er det mulig? Mens jeg sliter snoppen av meg og løfter jernbolter hver dag for minstelønn Forskjell på folk her i verden Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Minesverper, om 2 uker tar du ekspert paa under 1min 30sec Lover deg, du blir hekta Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er sant det du sier (du over meg). Men etterhvert blir man dritt lei facebook, slik jeg er blitt. 9069596[/snapback] Facebook er morsomt i starten, men det blir fort som alle andre slike communities - kjedelig. Og som noen har nevnt tidligere er ikke Facebook uten videre veldig populært hos arbeidsgivere rundt om i landet. Tenke seg til det Lenke til kommentar
superninja Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det sånn for andre at du kan ikkje sjå på andre profile enn dei du harpå friends? :O Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det sånn for andre at du kan ikkje sjå på andre profile enn dei du harpå friends? :O 9081875[/snapback] Det kommer an på hva slags instillinger de andre har satt på tror jeg. Muligens er det slik at du må ha en felles venn i alle fall..? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Som default kan man ikke gå inn på folk som man ikke selv har på friendslisten. Men mange tar på mindre "sikkerhet", eller hva man skal kalle det, så man kan gå inn på profilen deres uten å ha de som friends. Det går også an å skille mellom å la alle komme inn på profilen din, og la alle se både profil og alle bildene av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå