jrs Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg er for tiden på ferie i USA, og lurer på om jeg skal kjøpe med meg en PSP. I den forbindelse har jeg ett par spørsmål: 1) Er det noe sonetull på PSP, som gjør at en PSP kjøpt i USA ikke kan spille av spill og UMD kjøpt i Norge? 2) Holder det med adapter for å koble den til norsk strømkontakt, eller trenger jeg en omformer fra 110 til 220 Volt? 3)Er det noen "ekstrautstyr" som jeg bør passe på å kjøpe samtidig? Takker på forhånd for hjelpen :-) Hilsen Jon-Roar Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg kjøpte min PSP via import fra Japan. Alt av manualer var på japansk, men ellers var strømkontakten den samme. Kan være annerledes i USA selvfølgelig, og du burde spørre selv der du har tenkt å kjøpe den. Mener å tro at det ikke har noe å si på sonene. Jeg kan fint spille norske UMD spill på min Japanske. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 UMD filmer er ikke sonefrie.. noe jeg har erfart med min psp fra usa.. men det er ikke noe stort problem for meg. Spillene er sonefrie akkurat som på ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå