Stoop kid Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg hopper alltid direkte på class-changes når jeg ser patchnotes. Gidder ikke finlese teksten for å finne unyttige fakta som de tingene der mad_arab . 1,5 år for sent ute med de forandringene. Endret 13. juli 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 * The following old-world factions have had their acquisition rate significantly increased: Cenarion Circle, Argent Dawn, Timbermaw Hold. Lurer på hva dette betyr i praksis. 9065437[/snapback] Selve ordet acquistion fritt oversatt betyr ervervelse, ergo ville jeg anta at det skal bli veldig mye lettere å oppnå reputation med CC, AD og TH. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tror du misforsto, poenget hans var "hva i all verden har det å si at de fikser det nå?" siden de allerede har flytta over alle enchanting-recipes som det var et lite behov for, og det finnes utrolig mye bedre items i Outland. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 digg at dem fjerner blinding powder fra blind. mye billigere + at man slipper å tenke over hvor mange du har igjen osv... meh, denne patchen skulle ha kommet Mye før. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet. 9065939[/snapback] BT pre-quest? Hvor? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet. 9065939[/snapback] BT pre-quest? Hvor? 9065969[/snapback] Starter Her for aldor Og her for Scryer Ata'mal terrace er den nest siste delen du kan gjøre uten og raide, etter det må du drepe phantom lord karatress og snakke med en dude inne i det rommet. (yay ) Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) "Blizzard: This spell is now affected by area damage caps" Hva betyr det? 9065030[/snapback] Forstod jeg dette rett fra en tidligere patch så har man laget en funksjon slik at nytten man får av +spell damage minker hvis man har veldig mange targets. Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet. 9065939[/snapback] Hvilken bug? Endret 13. juli 2007 av Gnurk Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 "Blizzard: This spell is now affected by area damage caps" Hva betyr det? 9065030[/snapback] Forstod jeg dette rett fra en tidligere patch så har man laget en funksjon slik at nytten man får av +spell damage minker hvis man har veldig mange targets. Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet. 9065939[/snapback] Hvilken bug? 9066022[/snapback] Den som gjør at hvis du står på taket på den bygningen som er der og på muren på andre siden kan du ta elitsa uten at de angriper deg og du kan få non elitsa til og despawne og du slipper melee attacksa til ham shadowlorden helt. Hvilket gjør hele fighten mulig og soloe som warlock og hunter og mulig og gjøre med 2 man for alle andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet. 9065939[/snapback] BT pre-quest? Hvor? 9065969[/snapback] Starter Her for aldor Og her for Scryer Ata'mal terrace er den nest siste delen du kan gjøre uten og raide, etter det må du drepe phantom lord karatress og snakke med en dude inne i det rommet. (yay ) 9065994[/snapback] Trodde pre-quests ble fjernet i forrige store patch jeg. edit: ok nvm Endret 13. juli 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Rart at de ikke fikser buggen i Questet "Ata'mal Terrace" er jo tross alt en del av Black Tempel pre questet. 9065939[/snapback] BT pre-quest? Hvor? 9065969[/snapback] Starter Her for aldor Og her for Scryer Ata'mal terrace er den nest siste delen du kan gjøre uten og raide, etter det må du drepe phantom lord karatress og snakke med en dude inne i det rommet. (yay ) 9065994[/snapback] Trodde pre-quests ble fjernet i forrige store patch jeg. 9066369[/snapback] Bare for The eye og Serpenshrine Caveren. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 * Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 10 minutes. * Greater Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 30 minutes. Endelig. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Ja - ser fram til å slippe å mase så ofte om blessings som mangler Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Konge patch, gleder meg til Zul'Aman! Mer 10 manns instancer med bedre loot ftw:D Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Artig å være Shadowpriest etter dette. Fukkings lock'er (IGJEN!) Endret 13. juli 2007 av WarpX Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Artig å være Shadowpriest etter dette. Fukkings lock'er (IGJEN!) 9067002[/snapback] Kek, skyld på warlocks. Skyld heller på whiners Enda godt det kommer flere alternativer til WoW i tiden fremover, for dette spillet har virkelig tapt seg. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kek, skyld på warlocks. Skyld heller på whiners Enda godt det kommer flere alternativer til WoW i tiden fremover, for dette spillet har virkelig tapt seg. 9067494[/snapback] ... og hvem snakket om whining sa du? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 BUFF WARRIOR SHOUTS! Damn, irritert på pala nå -_- Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) "* Banish, Seduction, Enslave Demon and Fear duration against PvP targets has been reduced to 10 seconds." Dette er bare rett og rimelig mener jeg, men fear burde også blitt litt vanskeligere å bryte med spell damage. Er nesten skummelt hvor tidlig den brytes noen ganger, gjør den om til incapacitate sier nå jeg.. Endret 13. juli 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 "* Banish, Seduction, Enslave Demon and Fear duration against PvP targets has been reduced to 10 seconds." Dette er bare rett og rimelig mener jeg, men fear burde også blitt litt vanskeligere å bryte med spell damage. Er nesten skummelt hvor tidlig den brytes noen ganger, gjør den om til incapacitate sier nå jeg.. 9067839[/snapback] Forrige uke mistet jeg over halve helsen min (ca 6K) mens jeg var perma fearet. Aff lock + shadow priest lag eier alt i 2v2 allerede, det siste de trenger er mer hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå