Danieluh Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kan bekrefte at DiRT er superduper nice med G25! ^^, Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Live For Speed har jeg tenkt på, prøvde det litt med mus - tiltalte meg ikke akkuratt da Men spillet virka bra =) Live For Speed Test Drive: Unlimited (?) Need For Speed: Carbon - NEI! Race: The WTCC Game (?) Dirt (?) FlatOut (?) GTR 2 - JA MotoGP '07 (?) NASCAR (?) rFactor - JA Noen som har prøvd disse, evt tidligere versjoner, ang støtten med G25..? EDIT: I denne artikkelen ser jeg at GTR2 og rFactor skal ha full støtte, og NFS har generelt dårlig ratt støtte.. :/ EDIT2: Bytta et rollespill(?) med bilspill [/quote hei, g25 er et kongeratt. har invistert i et slik selv. det funker ikke såå veldig godt på test drive. men på need for speed carbon er det et veldig bra ratt. og når du tengte på giring så kan du jo bruke automatgir på de spillene som ikke støtter ratt med clutsh og egen "girkasse" som jeg liker og kalle det... ikke nøl med og kjøpe dette, det er ikke noen dårlig. det er vert alle pengene. løp og kjøp Lenke til kommentar
oby Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har også G25, bruker ikke H-girene så mye, men cluchen bruker jeg masse . Om du har litt konkuranse instinkt og har lyst til å spille i en liga med 20-30 simulator frelste gærninger, vil jeg anbefale Racing League Nordic Det er både GT og F1 liga. Vi spiller rFactor produsert av ISI, og benytter oss av egenproduserte biler basert på GTR-modden. Gjerne send meg en PM elns, om du vil vite mer osv. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har også G25, bruker ikke H-girene så mye, men cluchen bruker jeg masse . Om du har litt konkuranse instinkt og har lyst til å spille i en liga med 20-30 simulator frelste gærninger, vil jeg anbefale Racing League Nordic Det er både GT og F1 liga. Vi spiller rFactor produsert av ISI, og benytter oss av egenproduserte biler basert på GTR-modden. Gjerne send meg en PM elns, om du vil vite mer osv. Skal ikke se bort i fra at jeg tar kontakt. Må bare få innstallert et operativsystem på maskinen min, har stått 1.5mnd uten nå.... Lenke til kommentar
freke Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det burde ikke stå mellom G25 og Momo, men G25 og Driving Force Pro. Sistnevnte er mye samme pakken, bare litt mindre ratt, litt billigere materialer og uten separat girspak og clutch Synes motstanden i bremsepedalen på g25 fortjener å nevnes i denne sammenhengen. Nå om dagen er det "umulig" for meg å threshold bremse på asfalt i RBR med DFP. Blir stive hjul hver gang, siden det er null motstand i bremsen og jeg bånner den ufrivillig. Kan jo være både positivt og negativt å bli bortskjemt med en så digg bremsepedal. Katastrofe (for meg) hvis dette er det siste rattet som har en stiv bremsepedal for eksempel. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 ser det er en stund siden sist noen har vært innom denne tråden, så jeg regner med det har kommet nye spill, som er bra å bruke G25 til. Noen som vil komme med tips til spill jeg kan kjøpe? har akkurat bestillit meg G25, så vil gjerne ha noen tips på hvilke spill som man kan bruke både clutch og girspaken til. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Nesten alle halvrealistiske bilspill i dag har støtte for det. Bare søk på spillets tittel + g25 support i google. Revers giret på min G25 har forresten sluttet å virke. Har lest på nettet at problemet skyldes en dårlig kobling, så skal åpne girkassen og lodde den når jeg får tid. Snakk om realistisk utstyr forresten, den simulerer til og med girkassesvikt Endret 26. mai 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nesten alle halvrealistiske bilspill i dag har støtte for det. Bare søk på spillets tittel + g25 support i google. Revers giret på min G25 har forresten sluttet å virke. Har lest på nettet at problemet skyldes en dårlig kobling, så skal åpne girkassen og lodde den når jeg får tid. Snakk om realistisk utstyr forresten, den simulerer til og med girkassesvikt ok, hehe Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 har akkorat fått G25'en i hus.. har testa det der rFactor, men d var ikke helt mitt spill.. testa også NFS undercover, og det virka veldig bra. Er det noen spill der det er noen vits å ha 900grader svinging på rattet? har prøvd en 4-5 spill men på alle spillene, slutter rattet inne i bilen å svinge etter en halv runde med G25en.. Er det jeg som har gjort noen feile innstilinger eller? Er det noen som har noen anbefalinger til spill jeg kan kjøpe ? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du må bruke Logitech programmet som følger med(eller kan nedlastes på logitech.com) til å sette innstillinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nesten alle halvrealistiske bilspill i dag har støtte for det. Bare søk på spillets tittel + g25 support i google. Revers giret på min G25 har forresten sluttet å virke. Har lest på nettet at problemet skyldes en dårlig kobling, så skal åpne girkassen og lodde den når jeg får tid. Snakk om realistisk utstyr forresten, den simulerer til og med girkassesvikt Så det kan skje med hvem som helst? Men man får levere inn ved en slik feil ikke sant? For jeg har ikke skills på lodding. Sveising klarer jeg, men det er jo noe heeelt annet da. :!: Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du kan sikkert levere den inn utenfor garantien når den går ut, og betale for reparasjonen selv. Men alt i alt er nok girkassen det svake punktet til G25, føles plastikkaktig og billig i motsetning til rattet og pedalene. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 noen som vet om det går annt å deaktivere den der "snurringen" rattet får da man slår på pcen? forferdelih irriterende, hvis det ligger på gulvet, og man må løfte det opp hver gang man slår på pcen -.- Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Anbefaler å teste Grid. Utrolig kult spill egentlig, og guud for en grafikk. Hvorfor kan ikke alle bilspill/simulatorer ha like bra grafikk? Det var litt fikling med å få til pedalene og sette knappene, men nå fungerer i alle fall gass, brems, gir-flapsene og rattet perfekt. Grid er ikke akkurat simulator, men jeg er ihvertfall *helt* med når jeg spiller. Som å se folk som aldri har spilt noe før - sitter og krenger med huet for å se rundt skjermen og sånt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 De spillene jeg kjører på G25 er - Live For Speed, Race07 med alle (WTCC game) med alle patchene (caterham, stcc, GTR Evolution), rFactor (ikke no problem med å få til clutchen) Spiller ikke nfs da det suger med ratt =) (generelt og egentlig) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Snuste fælt på LFS, men fant iRacing.com. Det er jo nesten som et racing-MMO! Kommer nok til å tilbringe mye tid der fremover og komme meg opp i gradene. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Snuse mer på lfs Har jo "alt"... Racing, drifting, drag, autocross... Alt fra en mini cooper aktig bil til BMW sauber f1 =) Jeg henger mest på driftegjengen da Hvis du noengang får deg lfs si ifra, så kjører vi Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Snuse mer på lfs Har jo "alt"... Racing, drifting, drag, autocross... Alt fra en mini cooper aktig bil til BMW sauber f1 =) Jeg henger mest på driftegjengen da Hvis du noengang får deg lfs si ifra, så kjører vi har plana om å kjøpe mæ lfs, men ser det jo faen ikje i noen butikka E mann nødd å kjøpe d på nettet??? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Snuse mer på lfs Har jo "alt"... Racing, drifting, drag, autocross... Alt fra en mini cooper aktig bil til BMW sauber f1 =) Jeg henger mest på driftegjengen da Hvis du noengang får deg lfs si ifra, så kjører vi har plana om å kjøpe mæ lfs, men ser det jo faen ikje i noen butikka E mann nødd å kjøpe d på nettet??? hmm sorry jeg snakker ikke innavlsk... Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Snuse mer på lfs Har jo "alt"... Racing, drifting, drag, autocross... Alt fra en mini cooper aktig bil til BMW sauber f1 =) Jeg henger mest på driftegjengen da Hvis du noengang får deg lfs si ifra, så kjører vi har plana om å kjøpe mæ lfs, men ser det jo faen ikje i noen butikka E mann nødd å kjøpe d på nettet??? hmm sorry jeg snakker ikke innavlsk... ok, skal prøve å utrykke meg på en måte så du forstår.... Har lyst å kjøpe meg Live For Speed. Men jeg finner det overhodet ikke i noen butikker. Vet du om jeg må kjøpe Live For Speed på internett? Skjønner du nå da???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå