Fotofashion Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Første photoshoot for min del. tatt 21:30 tiden i går kveld.. Belysning: 2 vivitar 285hv blitzer, 2 paraply softbokser. Lysene var stilt inn til å skyte noe over dem. Men i ettertid så tenker jeg at kanskje lysene burde gå mere direkte, slik at jeg kunne hatt en raskere shutter. Denne likte jeg personlig veldig godt. Lenke til kommentar
tibia Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg synes også nummer tre var veldig bra. På de to andre syntes jeg kanskje modellene var en anelse stive. Stilig bakgrunn! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg synes også nummer tre var veldig bra. På de to andre syntes jeg kanskje modellene var en anelse stive. Stilig bakgrunn! 9065099[/snapback] takk.. jeg burde vell ha varmet de opp mere .. bildene ble tatt i et industri område her i tr.heim Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 De virker litt skremt av lampene på det andre bildet, spesielt hun jenten. Grunnet bevegelsen gjelder ikke det siste bildet. I det første synes jeg at jeg ser en form for ekte hengivelse i hennes øyne, mens han bare ser kult inn i kamera. Derfor liker jeg kanskje best det første, for det har en ekthet i seg. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 takk prøvde å få til det at hun viste frem at hu liker mannen i det bildet.. og han skulle være fokusert på noe annet. Har en del andre der de viser følelser til hverandre.. men det kan jeg ikke poste her enda :/ Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det du mangler er ett lys bakfra til å gi highlights i håret osv =) ellers er det bra Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Det du mangler er ett lys bakfra til å gi highlights i håret osv =)ellers er det bra 9067460[/snapback] Takk, har tenkt å skaffe meg et 3. lys oppsett, så jeg kan få til å ha "hair light". Men pr nå så har jeg kun 2 blitzer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg likte veldig godt nummer en, faktisk. Syntes hun ser veldig.. Jeg vet ikke helt. Ikke forelsket, men det ser ut som om hun oppriktig bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå