Gå til innhold

Gran Turismo 5: Prologue vs Real life

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå hørt å henge seg opp i detaljer men Fanboy, nå henger du deg opp i flisespikkerier her.

Jeg klarer ikke å se mange polygoner feil på den Forza 2 bilen. Feil vil forekomme, på selv de mest perfekte spill, feil forekommer. Det er derfor man heller skal se på helheten.

Jeg er dog fremdeles forferdelig skeptisk til de bildene postet i starten av tråden. Har vært så mye lurendreiere før, så jeg venter heller til jeg får se en ingame film som viser det ferdige produktet. Replay filmer gjelder heller ikke, dette skal være ingame.

Lenke til kommentar
BLAHBLAH

UPDATED

Dette tok jeg for 5 min siden.

Jeg brukte 2 min på å lakkere å kjøpe bilen.. nye felger etc.. Fant en bane.. Dette er INGAME, ikke noe concept art bilde som du bruker for 'GT-HD'

Fortell meg hva som er feil proposjonert her!

Ditt eget bilde!

2007-Subaru-Limited-Edition-Impreza-WRX-STI-.jpg

VS

Mitt eget bilde.. prøvde å få riktig vinkel

subbaru.jpg

Er du fortsatt ikke fornøyd er det sikkert noen som er mer dreven enn meg med farger & photo mode!

Her er GT Impreza'n din.. Yep! Ser helt klart bedre ut enn bildene jeg poster.. Men nå har jeg faktisk spilt GT-HD og har aldri sett den gubben der ingame noe sted..

0000039314.jpg

Her er min nylakkerte hvite Impreza..

hvitsubbaru.jpg

Jeg inrømmer at det ikke ser så pent ut som GTHD bildet... men det her er tatt mens jeg sitter å kjører bilen..

Jeg skal være enig i en ting dog, GT-HD ser utrolig mye bedre ut enn Forza 2 på replays...

Endret av Drunk In Public
Lenke til kommentar

@Drunk In Public:

Synes jeg hørte et lite "overkill" ramle i bakgrunnen her. Snakker om å ta balletak, nyrespark og round-house kick på Fanboy i en og samme slengen.

Er foresten fælt hvor mange concepts og CG bilder fra GT som florerer, er der ingen ordentlige bilder fra GT5 man kan skryte av?

Skal foresten investere i en X360 nå, gode Gud Forza 2 ser hærlig ut.

Lenke til kommentar
Skal foresten investere i en X360 nå, gode Gud Forza 2 ser hærlig ut.

9085169[/snapback]

Heldigvis er det enda morsommere å spille det enn å se på det :)

Hehe jeg tror nok GT 5 slår Forza 2 grafikkmessig, selv om Forza 2 er hærlig å se på :)

9085189[/snapback]

Det tror jeg også, men når det argumenteres med at proporsjonene på Forza bilene er feil når de ikke er det blir det galt.

Lenke til kommentar
og ved og si at det er små feil med mange av bilene mener jeg ikke at spillet er dårlig , men jeg syness ihvert fall det er irriterende med sånne feil når utvikleren har nok av kraft til og få det til og se bra ut som gt hd

9080214[/snapback]

Si feilene, så skal jeg sammenligne med bilen til fetteren min. Jeg har sammenlignet, og jeg har ikke sett noen feil. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...