Gå til innhold

Gran Turismo 5: Prologue vs Real life

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor er det speilvendte bmw merke du preiket om?

9073611[/snapback]

Det var nesten ikke synlig i den oppløsningen bildene jeg fant nå er i, men det er det bildet av Z4'en fra siden. Jeg har lest at det skal være speilvendt, men jeg har ikke sett høyoppløslig utgave av akkurat det bildet, så jeg skal ikke garantere det.

Lenke til kommentar
Hansiii, skjønner ikke hvorfor du lager deg masse meninger om det kommende GT-spillet med grunnlag i noen skjermbilder fra PROLOGEN (som i seg selv har lang tid igjen før den kommer ut) til et spill som kanskje ikke kommer ut før om et år.

http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...&threadId=98445

Say no more.

9073868[/snapback]

Jeg gjør meg ikke opp noen meninger om hvor bra spillet er, jeg bare kommer med kritikk av grafikken de har vist. Hvordan fysikken, lyden og andre ting i spillet kommer til å bli har jeg ikke kritisert, og det er jeg enig at man ikke burde gjøre heller. Og det er klart at grafikken ikke er representativ for det endelige produktet, men skjermbilder er jo ment å gi et inntrykk av hvordan produktet er, så å kritisere det ser jeg ikke noe feil med.

Lenke til kommentar

Ein ting er sikkert, dersom GT5 overgår Forza på fysikk,bil/bremselyder(ja de er heilt fantastiske)har herlig detaljert cockpit på alle 700 bilene,skademodell som påvirker det kosmetiske samt kjørefysikken og får ein knall online del, da blir eg virkelig virkelig imponert :)

Når det gjelder det grafiske er det jo allerede klart kor landet ligger.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg for min del er skeptisk til alle spill som er nødt til å proklamere at "this is ingame pictures". Når det ser for godt ut til å være sant er det somregel det.

Jeg aner ugler i mosen med disse bildene, er bare noe ved dem som skriker "CG". Samt at vi har blitt lurt flere ganger med "this is ingame" for så å få et "haha, sucker" når spillet har kommet ut.

Lenke til kommentar
Skademodell på bilene kommer i GT5.

9072683[/snapback]

Det ble vel nylig sagt at det ikke kommer i 1. omgang, men _muligens_ med en patch ved en senere anledning. Det som ikke henger helt på greip er at de sa de droppet det i 1. omgang fordi de måtte skrive om koden såpass mye. Da kan jeg ikke skjønne hvordan det skal gjøres lettere når spillet er fullført og hundretusener av linjer med kode er tilført.

Forza 2 = Blanding mellom arcade og simulator

GT 5 = Hardcore simulator

9073004[/snapback]

GT5 har du ikke testet, så å uttale seg om det nå er vel noe på kanten. Forza 2 er det nærmeste man kommer simulator på konsoll så langt.

2. forza 2 bilene er feilproposjonerte

9073479[/snapback]

Sikker på at det ikke var en bil som hadde blitt oppgradert med f.eks. ny spoiler eller liknende? Et bilde hadde vært knall :)

Lenke til kommentar
Skademodell på bilene kommer i GT5.

9072683[/snapback]

Det ble vel nylig sagt at det ikke kommer i 1. omgang, men _muligens_ med en patch ved en senere anledning. Det som ikke henger helt på greip er at de sa de droppet det i 1. omgang fordi de måtte skrive om koden såpass mye. Da kan jeg ikke skjønne hvordan det skal gjøres lettere når spillet er fullført og hundretusener av linjer med kode er tilført.

Forza 2 = Blanding mellom arcade og simulator

GT 5 = Hardcore simulator

9073004[/snapback]

GT5 har du ikke testet, så å uttale seg om det nå er vel noe på kanten. Forza 2 er det nærmeste man kommer simulator på konsoll så langt.

2. forza 2 bilene er feilproposjonerte

9073479[/snapback]

Sikker på at det ikke var en bil som hadde blitt oppgradert med f.eks. ny spoiler eller liknende? Et bilde hadde vært knall :)

9078810[/snapback]

Helt orginal subaru impreza i forza 2

bildeUH0039_Subaru_S204_01.jpg

real life (special edidion med netting grill btw) 2007-Subaru-Limited-Edition-Impreza-WRX-STI-.jpg

GT HD impreza (den kom ikke med i PSn versjonen av GtHD 0000039314.jpg

Endret av Fanboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...