Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 det var jo ikke akkurat cockpit view da 9073588[/snapback] Neida, men det viser jo interiør modellen, og cockpit view vil jo være den samme modellen, bare med annen kameravinkel. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 hvor er det speilvendte bmw merke du preiket om? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 hvor er det speilvendte bmw merke du preiket om? 9073611[/snapback] Det var nesten ikke synlig i den oppløsningen bildene jeg fant nå er i, men det er det bildet av Z4'en fra siden. Jeg har lest at det skal være speilvendt, men jeg har ikke sett høyoppløslig utgave av akkurat det bildet, så jeg skal ikke garantere det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Lest, men ikke sett? Okiiii Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Lest, men ikke sett? Okiiii 9073632[/snapback] Hehe, men er du ikke enig i at det ser ut som det står WMB på det bildet på gamespot? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 altfor utydelig Men det bilde av interiøret ser jo nesten jalla ut da. Tviler på det blir så bad når GT 5 kommer. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hansiii, skjønner ikke hvorfor du lager deg masse meninger om det kommende GT-spillet med grunnlag i noen skjermbilder fra PROLOGEN (som i seg selv har lang tid igjen før den kommer ut) til et spill som kanskje ikke kommer ut før om et år. http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...&threadId=98445 Say no more. Endret 14. juli 2007 av hansi26 Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hansiii, skjønner ikke hvorfor du lager deg masse meninger om det kommende GT-spillet med grunnlag i noen skjermbilder fra PROLOGEN (som i seg selv har lang tid igjen før den kommer ut) til et spill som kanskje ikke kommer ut før om et år. http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...&threadId=98445 Say no more. 9073868[/snapback] Jeg gjør meg ikke opp noen meninger om hvor bra spillet er, jeg bare kommer med kritikk av grafikken de har vist. Hvordan fysikken, lyden og andre ting i spillet kommer til å bli har jeg ikke kritisert, og det er jeg enig at man ikke burde gjøre heller. Og det er klart at grafikken ikke er representativ for det endelige produktet, men skjermbilder er jo ment å gi et inntrykk av hvordan produktet er, så å kritisere det ser jeg ikke noe feil med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Ein ting er sikkert, dersom GT5 overgår Forza på fysikk,bil/bremselyder(ja de er heilt fantastiske)har herlig detaljert cockpit på alle 700 bilene,skademodell som påvirker det kosmetiske samt kjørefysikken og får ein knall online del, da blir eg virkelig virkelig imponert Når det gjelder det grafiske er det jo allerede klart kor landet ligger. Endret 14. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 2. forza 2 bilene er feilproposjonerte 9073479[/snapback] Har du ett bilde å slenge ut for å backe opp det her eller? Og ikke noe du har resize selv i MS paint Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg for min del er skeptisk til alle spill som er nødt til å proklamere at "this is ingame pictures". Når det ser for godt ut til å være sant er det somregel det. Jeg aner ugler i mosen med disse bildene, er bare noe ved dem som skriker "CG". Samt at vi har blitt lurt flere ganger med "this is ingame" for så å få et "haha, sucker" når spillet har kommet ut. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 er jo ikke noe sippe om.. gå test demoen til gt5..dog ebgames tønsberg:] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hæ? Har de denne tilgjengelig da? Sikker på at du ikkje snakker om GT HD her Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er så aøt for mange som tror de har testet GT5 , men så var det bare GTHD de testa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ja, eg tror det er mange som missforstår det der. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Skademodell på bilene kommer i GT5. 9072683[/snapback] Det ble vel nylig sagt at det ikke kommer i 1. omgang, men _muligens_ med en patch ved en senere anledning. Det som ikke henger helt på greip er at de sa de droppet det i 1. omgang fordi de måtte skrive om koden såpass mye. Da kan jeg ikke skjønne hvordan det skal gjøres lettere når spillet er fullført og hundretusener av linjer med kode er tilført. Forza 2 = Blanding mellom arcade og simulator GT 5 = Hardcore simulator 9073004[/snapback] GT5 har du ikke testet, så å uttale seg om det nå er vel noe på kanten. Forza 2 er det nærmeste man kommer simulator på konsoll så langt. 2. forza 2 bilene er feilproposjonerte 9073479[/snapback] Sikker på at det ikke var en bil som hadde blitt oppgradert med f.eks. ny spoiler eller liknende? Et bilde hadde vært knall Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Skademodell på bilene kommer i GT5. 9072683[/snapback] Det ble vel nylig sagt at det ikke kommer i 1. omgang, men _muligens_ med en patch ved en senere anledning. Det som ikke henger helt på greip er at de sa de droppet det i 1. omgang fordi de måtte skrive om koden såpass mye. Da kan jeg ikke skjønne hvordan det skal gjøres lettere når spillet er fullført og hundretusener av linjer med kode er tilført. Forza 2 = Blanding mellom arcade og simulator GT 5 = Hardcore simulator 9073004[/snapback] GT5 har du ikke testet, så å uttale seg om det nå er vel noe på kanten. Forza 2 er det nærmeste man kommer simulator på konsoll så langt. 2. forza 2 bilene er feilproposjonerte 9073479[/snapback] Sikker på at det ikke var en bil som hadde blitt oppgradert med f.eks. ny spoiler eller liknende? Et bilde hadde vært knall 9078810[/snapback] Helt orginal subaru impreza i forza 2 bilde real life (special edidion med netting grill btw) GT HD impreza (den kom ikke med i PSn versjonen av GtHD Endret 15. juli 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ser ikke helt hva som er feilproporsjonert med Forza bilen men. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ser ikke helt hva som er feilproporsjonert med Forza bilen men. 9080150[/snapback] ikke akkurat feil propsosjonert ,men det er mange små feil som f.eks hvis man ser litt etter ser man polygon strekene Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ja, sånne bugs ser ikke bra ut, de burde prøve å ikke ha sånt i den ferdige versjonen av spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå