SirKenneth89 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fotorealistisk grafikk, nja skeptisk! Uansett hjelper det ikke når bilen din ikke får en liten skramme ved et krasj engang :!: Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) GT HD var jo strengt tatt ikke særlig mer enn GT4 i høyere oppløsning, så har langt større forventninger til grafikken nå ja. Replay-shots ser alltid bra ut. Selv på GT3 tenderer replays mot fotorealisme til tider. Venter til jeg ser faktisk gameplay før jeg dømmer noe her. Blir ikke lenge til da Prolouge ventes å bli vist fram på TGS i september. Endret 14. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Dette er ikke GTHD selv om det står det på bildet, dette er GT5 Prologue og ble annonsert som det på E3 messen. Dette er faktisk INGAME grafikk. GTHD har jo tilnærmet lik grafikk som dette allerede for de av oss med ordentlig full hd skjerm. Men omgivelsene i GT5 er langt bedre da og da ser bilene mye mer realistisk ut også. Endret 14. juli 2007 av Avean Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 trur gt5 blir knall for de som savner et bil spill, med rå grafikk. ;] demoen helt sjef Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Spillfirmaer har som regel egne folk som er ansatte kun til å pynte på promo bilder osv, så jeg er alltid skeptisk til sånt. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ok, et idiotisk spørsmål, men; er GT Prologue en slags teaser eller forløper til Gt5? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det blir vel den beste beskrivelsen ja Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Oki. De bildene så meget bra ut, men bilene ser fortsatt litt falske ut liksom... kunne ønske de ble litt møkkete etter et par runder på banen, og jeg kunne ønske de implementerte krasj... deformasjoner osv. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Skademodell på bilene kommer i GT5. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Skademodell på bilene kommer i GT5. 9072683[/snapback] Oj.. da blir det jo spillet omtrent komplett. Hvertfall hvis de i tillegg kommer med like mange biler og baner som før. Det store spm er X360 m/ Forza 2, eller PS3 m/ GT5.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Forza 2 = Blanding mellom arcade og simulator GT 5 = Hardcore simulator Xbox360/m Forza2 nå PS3/m GT5 når det kommer Det ble lovt cockpit view og noe med 700 biler, banene har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du vet ikke om GT5 er en hardcore-simulator før du prøver det selv. Jeg har fortsatt ikke prøvet noen Gt-spill som er hardcore-simulatorer. Spillet ser helt klart bra ut, men jeg venter og ser om det er spillbart. Det samme gjelder PGR4, det ser ekstremt bra ut, men vi vet fortsatt ikke om det er arcade. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Forza 2 = Blanding mellom arcade og simulator GT 5 = Hardcore simulator Xbox360/m Forza2 nå PS3/m GT5 når det kommer Det ble lovt cockpit view og noe med 700 biler, banene har jeg ikke peiling på. 9073004[/snapback] Å kalle GT5 som nå vel ble bekreftet å komme uten noen form for skade en "hardcore simulator" er vel opp til hver enkelt, men du får ikke de ordene fra meg. Og, som sakt har jeg ikke spilt GT siden 2'ern, men er det slik at man kan justere camber, bremsekraft, lufttrykk, støtdempere, etc, bytte alt av fangere, sideskjørt, felger, dekkbredde osv i GT serien? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Nå er det evigheter siden jeg har spilt, men sist så kunne jeg hvertfall stille brems mener jeg, og velge hvor lange girene skulle være i girkassa og turbo og demper og sånne ting. Fikk jo Escudo pikes peak version til og fly Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Forza 2 = Blanding mellom arcade og simulator GT 5 = Hardcore simulator Xbox360/m Forza2 nå PS3/m GT5 når det kommer Det ble lovt cockpit view og noe med 700 biler, banene har jeg ikke peiling på. 9073004[/snapback] GT4 var vel et av dårligste simulator bilspillene jeg har spilt, så GT5 skal være ganske drastisk annerledes for å kunne kalle seg en hardcore simulator. Forza 2 er drastisk mye mer ralistisk enn GT4, og ingen av oss vet hvordan GT5 vil bli. Forza 2 er helt klart et av tidenes beste simulator bilspill, men LFS er fortsatt simulator kongen. Cockpit bildene fra GT5 ser jo ikke akkurat imponerende ut, PGR4 ser faktisk bedre ut. Det virker også som en del av dette er litt haste arbeid til E3, logoen på BMW Z4 var satt på med speilvendt tekstur, så det står WMB. Jeg hadde faktisk forventet bedre grafikk enn dette, men det ser nydelig ut (og mye bedre enn Forza 2). Men PGR4 tror jeg kan bli sammenlignbart grafikkmessig. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Skademodell på bilene kommer i GT5. 9072683[/snapback] Som download expansion en god stund senere ja, men det er jo bekreftet at GT5 kommer uten skade. Håper de i det minste kan ta med kollisjonsfysikk, altså at man kan henge seg opp i objekter man kolliderer i, istedenfor å bare "bumpe" borti og kjøre videre, slik som det var i GT4. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Forza 2 = Blanding mellom arcade og simulator GT 5 = Hardcore simulator Xbox360/m Forza2 nå PS3/m GT5 når det kommer Det ble lovt cockpit view og noe med 700 biler, banene har jeg ikke peiling på. 9073004[/snapback] GT4 var vel et av dårligste simulator bilspillene jeg har spilt, så GT5 skal være ganske drastisk annerledes for å kunne kalle seg en hardcore simulator. Forza 2 er drastisk mye mer ralistisk enn GT4, og ingen av oss vet hvordan GT5 vil bli. Forza 2 er helt klart et av tidenes beste simulator bilspill, men LFS er fortsatt simulator kongen. Cockpit bildene fra GT5 ser jo ikke akkurat imponerende ut, PGR4 ser faktisk bedre ut. Det virker også som en del av dette er litt haste arbeid til E3, logoen på BMW Z4 var satt på med speilvendt tekstur, så det står WMB. Jeg hadde faktisk forventet bedre grafikk enn dette, men det ser nydelig ut (og mye bedre enn Forza 2). Men PGR4 tror jeg kan bli sammenlignbart grafikkmessig. 9073469[/snapback] 1. hvor har du fått tak i cockpit view bilder 2. forza 2 bilene er feilproposjonerte Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 1. hvor har du fått tak i cockpit view bilder 2. forza 2 bilene er feilproposjonerte http://www.gamespot.com/ps3/driving/grantu...tag=tabs;images Interiør bildet så egentlig litt bedre ut enn jeg husket, men jeg synes fortsatt PGR4 ser bedre ut. Det er mange grafiske feil i Forza 2 ja, men fysikken er fortsatt bra Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Screenshot'ene finnes i høyere oppløsning, men jeg fant de ikke. Sleng opp en link hvis noen vet hvor de ligger Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 det var jo ikke akkurat cockpit view da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå