Bebeluv Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Bildene Jeg syns dette ser sjukt ekte ut for og kunne være spill. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, grafikken de viser frem i GT5 ser rett og slett helt utrolig ut. Kan nesten ikke vente til spillet kommer i hyllene! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fy for en flott grafikk, nå gleder jeg meg bare enda mer til dette spillet. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Spennende og se hvor mange mnd./år det tar før det kommer da .. husker jo siste verson ble en smule utsatt.... Ser utrolig bra ut da Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg hater virkelig slike bilder som dette her. Slik var det også foran PGR 3 med herlig grafikk og det skulle være fotorealistisk osv. Ja fine bilder, men med 100% sikkerhet ikke like bra når du selv spiller. I replay så kanskje. Nå er jo bildene som er real life veldig dårlige også i sammenligningen, da de mange plasser ser ut som en animasjon, faktisk nesten mer enn de som skal være spillet. Det samme går for Crysis. Så den demoen for games for windows og grafikken ser ikke like bra ut der som det vi har sett på bildene av real life mot spillet. Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg hater virkelig slike bilder som dette her. Slik var det også foran PGR 3 med herlig grafikk og det skulle være fotorealistisk osv. Ja fine bilder, men med 100% sikkerhet ikke like bra når du selv spiller. I replay så kanskje. Nå er jo bildene som er real life veldig dårlige også i sammenligningen, da de mange plasser ser ut som en animasjon, faktisk nesten mer enn de som skal være spillet. Det samme går for Crysis. Så den demoen for games for windows og grafikken ser ikke like bra ut der som det vi har sett på bildene av real life mot spillet. 9064989[/snapback] Jepp. Det er det samme hver gang. Godt å se at det finnes flere der ute som klarer å være litt skeptiske og ikke bare svelger alt med hud og hår. Halvparten av GT5 traileren var jo også ren CGI og det eneste real time de viste var jo som vanlig bare replay greier. Ikke noe gameplay. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Begynte å lure litt selv på om traileren var fotografert eller grafikk, men noe av gjennskinnet virket til tider litt for blast til å være ekte, dessuten virker lakket i spillet mattere enn virkeligheten. Men hvis dette holder, er det nesten et pluss for Sony. Endret 13. juli 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg stoler ikke på bilder lengere, simple as that. Utviklere har alt for ofte bruke CG bilder fremfor ingame bilder, og direkte lurt folk til å tro at det var ingame bilder. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Var ikke helt fornøyd med bilmodellene i GTHD demoen, synes derfor att Forza 2 sine modeller ser finere ut, glinser mer osv Hadde jeg hatt ratt til PS3 skulle jeg gjerne hatt GT5 når det kommer ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Regner med GT5 Prologue har ein rekke forbedringer jevnt over i forhold til GT HD, for dette var slappe saker. Gleder meg veldig til å se dashboardet da Endret 13. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Regner med GT5 Prologue har ein rekke forbedringer jevnt over i forhold til GT HD, for dette var slappe saker.Gleder meg veldig til å se dashboardet da 9066104[/snapback] Er det bekreftet at man har cockpit-view? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Ja var det ikkje det? Eg er rimelig sikker på at eg postet ein link til dette i ein annen tråd om GT5 EDIT: Om det er tilfellet håper eg dette kommer med i Prologue. Endret 13. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Graden av AA sier sitt for at dette ikke er in-game. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Graden av AA sier sitt for at dette ikke er in-game. 9066186[/snapback] Jepp, begynner å bli en lei uvane blant majoriteten av spillutviklerene. Er nesten på grensen til lureri. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, vi begynner vel å bli vant til at det vises frem vakrere bilder og videoer enn det som ender opp i spillene, gjør vi ikke? Jeg regner nesten med at det som vises er fra et replay eller noe slikt, for det ser rett og slett FOR pent ut. Men for all del, vi kan jo bli positivt overrasket også. Og uansett er grafikken rimelig lekker Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Selvfølgelig er det replay i god, gammel GT-stil Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 prøv demoen .. spellet er nydelig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 GT HD ser veldig bra ut ja, deilige bakgrunner. Hadde det enda vert like artig å spille det som å se på Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Må vi ikke glemme at GT har alltid vært bra i replay modus Men må inrømme dette virker ekstremt lovende! Noen av "shots'a" virket jo fotorealistisk :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå