Torrevieja Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=121888 ''A Sony representative confirmed '' Ja Ja, vi får se... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=150951 Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tror jeg venter med å kjøpe PS3 til rumble kommer.. Lite sannsynlig at jeg hadde kjøpt 2 nye kontrollere med rumble , viss jeg hadde kjøpt PS3 bundlen idag... Synes noen spill blir mye bedre med rumble! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er også fan av rumble, er litt nisse å spille Fall of Man uten, ødelegger stort for samtlige våpen da de mister seriøse mengder med "punch" Hater Sony for akkurat det der Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Rumbler er et must, pluss at kontrolleren får litt tyngde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Rumbler er et must, pluss at kontrolleren får litt tyngde. 9067083[/snapback] Absolutt, noe Sixaxis mangler i stor grad. Den er jaggu meg gjennomsiktig i riktig lysforhold også de kontrollen Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Rumbler er et must, pluss at kontrolleren får litt tyngde. 9067083[/snapback] Absolutt, noe Sixaxis mangler i stor grad. Den er jaggu meg gjennomsiktig i riktig lysforhold også de kontrollen 9067092[/snapback] hehe det la jeg meke til her om dagen og :!: Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 den har jo ingen innhold...helt tom og gjennomsiktig.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Så er det disse skulderknappene som fremstår som ein rein og total skandale. Ein utrolig dårlig løsning som eg rett og slett ikkje fatter. Blir heilt knekt i fingeren etter noen timer i Motorstorm f.eks. Så irriterer det meg veldig at de er så jævla følsomme, dette kan vel også vele spillutviklerene sin skyld. I FOM f.eks skal det ikkje mye berøring til før man skyter villt heilt uventet Skyt meg om det er muligheter for å justere følsomheten på disse triggerene i det spillet. Men alt i alt, kor gale det her høres ut så var den lit bedre enn eg først hade fått intrykk av ^^ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Følsomheten vet jeg ikke, men du kan ihvertfall forandre på kontrollene i Motorstorm, slik at du gir gass på X og nitro med R1. Tror ikke L2/R2 har en eneste funksjon med det oppsettet. Endret 13. juli 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå