marius90 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Og ps3 har ikke fått en uendelig masse dritt slengt etter seg da eller? Du vet det at 360 har solgt mye mer enn ps3 har gjort? Kom ikke her å si at Playstation 3 er noe mer populær enn 360 for det er den ikke. Kan du gi noen begrunnelse for hvorfor du ikke liker Ms? Jeg liker igrunn begge konsollene, de har sine gode og dårlige sider begge to. og jeg hadde btw ps2 og kjenner også mange andre som hadde ps2 som nå har 360. Endret 13. juli 2007 av marius90 Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Og ps3 har ikke fått en uendelig masse dritt slengt etter seg da eller?Du vet det at 360 har solgt mye mer enn ps3 har gjort? Kom ikke her å si at Playstation 3 er noe mer populær enn 360 for det er den ikke. Kan du gi noen begrunnelse for hvorfor du ikke liker Ms? 9067524[/snapback] Du misforstår. Hvis du leser mine andre innlegg vil du nok se at jeg ikke misliker MS. Heller motsatt. Det var bare en forklaring på hvorfor MANGE misliker Xbox. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Historisk sett så hadde folk lettere for å hate MS, dette hovedsaklig med bakgrunn i operativsystem monopolet. Det har vært en liten oppsving i å hate Sony det siste året også, men dette gjelder vel hovedsaklig for de av oss som har fulgt med i hva som skjer i denne bransjen. Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Historisk sett så hadde folk lettere for å hate MS, dette hovedsaklig med bakgrunn i operativsystem monopolet. Det har vært en liten oppsving i å hate Sony det siste året også, men dette gjelder vel hovedsaklig for de av oss som har fulgt med i hva som skjer i denne bransjen. 9067628[/snapback] Nettopp. Og her i Norge, hvor PC'en står sterkt, er det ekstra mange som milsiker MS. Samme med Tyskland f.eks hvor PC spilling er stort. Xbox gjør det helt elendig der. I England derimot hvor PC spilling står svakt gjør 360 det meget bra i forhold til mesteparten av Europa. Endret 13. juli 2007 av SuperPac Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Dette, alle gutter og jenter, ville jeg tatt vare på, disse sitatene og nyhetene er ekstremt viktige for dere. Og vet dere hvorfor? Det MS her sier, er at om du noensinne får Redrings på din xbox360 - så er det pga deres produksjonsfeil. MAO - Siden man har 5 års reklamasjonsrett på xbox360, så blir det her NULL og NIKS med ventetid, krangling og problemer - microsoft har jo allerede innrømmet at feilen er deres. . Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Godt å se Microsoft tar kritikk og innrømmer dette. Et flott steg på veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå