Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 http://www.fastsilicon.com/latest-news/mic....html?Itemid=60 bra de vet det, da er nok Eliten som blir sluppet i Aug. mye mer stabil, og helst fri for ROD... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) http://itavisen.no/php/art.php?id=389156 ai ai ai.... har hatt min inne en gang allerede Endret 13. juli 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Haha! Blir litt småsvimmel når jeg ser hvor mange PS3/Sony fanboys det er på IT Avisen i forhold til MS Fanboys. Herre fred Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fikk et støkk i meg når jeg leste dette, men regner med de fikser den produksjonsfeilen når Xboxene er inn til service slik at me slipper de problemene noe mer.... På den annen side så har ikke jeg hatt noe problem med min, bortsett fra atn har hengt seg noen ganger Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvis dette stemmer så er MS ferdige. Hvis de må bytte ut alle konsollene de har solgt hittil tror jeg heller de dropper alt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 De må jo bytte alle som er defekte etterhvert uansett, så jeg tror bare de forsetter. Den utgiften de konsollene som blir defekte ville gi, har de uansett. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hvis dette stemmer så er MS ferdige. Hvis de må bytte ut alle konsollene de har solgt hittil tror jeg heller de dropper alt. 9064696[/snapback] Tror nok ikke det er snakk om å tilbakekalle alle konsollene, mange fungerer jo helt utmerket! Regner med feilen bli fikset når de er inne på service på grunn av RoD. Endret 13. juli 2007 av mX Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 De må jo bytte alle som er defekte etterhvert uansett, så jeg tror bare de forsetter. Den utgiften de konsollene som blir defekte ville gi, har de uansett. 9064787[/snapback] Enig, de har jo allerede inkludert kostnad for å reparere 12 millioner konsoller i årets budsjett, så de klarer seg nok fint Lenke til kommentar
Wizt Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hatt min siden 3 måneder etter launch uten problemer, så et eller annet må jeg gjøre riktig .. hmm hva kan det være? Nå tipper jeg vilt men... Jeg har samboer, ergo så må jeg tørke støv en gang eller to i halvåret. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hatt min siden 3 måneder etter launch uten problemer, så et eller annet må jeg gjøre riktig .. hmm hva kan det være? Nå tipper jeg vilt men... Jeg har samboer, ergo så må jeg tørke støv en gang eller to i halvåret. 9065451[/snapback] kanskje det er samboeren din som holder deg vekk fra å spille på den? Endret 13. juli 2007 av RRhoads Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har hatt min siden lanseringsdatoen. Har brukt den MASSE, og ikke hatt noe som helst problem med den. Hengt seg noen få ganger, men ikke noe plagsomt. Tror heller noen bare har vært mer heldige/uheldige enn andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 ja men hvis du leser linken jeg postet, så står det at " alle har en produskjons feil som KAN gjøre at den blir ødelagat" så det betyr ikke at det må skje med alle men det er stor sjangs. ingen 360er blir trukket tilbake, de blir bare fikset når de engang må innom service... Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det er litt drøyt at alle skal ha produksjons feil, om det stemmer er det bra microsoft tar ansvar! Selv om det kanskje er litt seneste laget! Men bedre sent en aldri teller vell her også! Om dette stemmer, og om min ryker snart så har jeg hatt såpass mye moro med min 360 at jeg kan nesten ikke klage! Jeg kan risikere å bli konsoll løs noen uker, men det skal jeg klare! Itavisen må jammen være stolt over leserene som skriver der inne! En god sammling av tullballer! Det var rett og slett tragisk å lese der inne! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor whitey | 12.07.2007 | 20:01HAhahahahahahah hehehehehehehe Akkuratt det jeg har sakt hele tiden!!!! De kommer til å gå under på dette!!! Dette kommer forbrukerne til og merke. Fremtiden til 360 ser mørk ut. At de brukte millioner av kroner på GTA 4 matriale er nokk en engangs tilfelle desperat forsøk på og lure til seg kunder. Siste gangen det skjer. andypandy2 | 12.07.2007 | 21:53 Micosoft er doomed. Alt de tar i blir til dritt. Wake up og finn ut at det er nye tider paalwa | 13.07.2007 | 06:27 Alle med PS3 må komme seg inn på PS Store NÅ!! I dag har det kommet sinnsykt mye fett. Trailer på nye Simpons filmen, Charted trailer, Die Hard 4.0 trailer(+ en spesial på 8 min) Killzone2 trailer, MGS4 trailer + mm. Alt i 1080p seff. Masse vi kan glede oss over som kommer fremover. Med disse tittlene og den grafikken så skal leg like å se hva 360 svarer med, ennå flere maskiner på service? Whoa, Whoa, Whoa!! Husk dette for fremtiden, 360 har "tapt"! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 morsomt og lese det der egentlig ^ de beskriver jo egentlig PS3 (det er ikke fanboy prat fra min side) gjør meg egentlig ikke noe og sende boxen min til repp, noen uker. gratis er det også.. Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Itavisen må jammen være stolt over leserene som skriver der inne! En god sammling av tullballer! Det var rett og slett tragisk å lese der inne! Vel, vi lever i Norge. Playstation er umåtelig mye mer populær enn Xbox. Xbox er vel kanskje den mest hatede konsollen noensinne blant massene. Det hjelper jo heller ikke at det er MS som lager den selfølgelig. "Alle" hater jo MS. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 haha, Superpac er såfall veldig informert. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hehe, for en gjeng grinebitere som faktisk klarer å finne noe negativt i det faktum at MS har gått ut og sagt at de er klar over problemet. Og som den retten du har så reparerer de selvfølgelig din spillkonsoll så godt de kan uten at det skal koste deg mer enn tiden det tar å koble den fra og levere den til budbilen. De to gangene jeg har hatt min 360 på reparasjon har det gått umåtelig fort, og siste gangen som ikke var for lenge siden fikk jeg en splitter ny en tilbake. Spørsmålet jeg stiller meg nå er om det er den gamle versjonen uten ekstra kjøling eller den nye. Uansett veit jeg at hvis den blir defekt igjen så har jeg en garanti som dekker alle feil. På den andre siden kan man jo argumentere med at slikt skal ikke skje, og at når man kjøper et produkt så skal det fungere. Men igjen, feil kan skje. I dette tilfelle er det fatale feil som fører til at alle xboxene kan gå til helvete. Jaja, la oss se hvordan dette utvikler seg. Vi trenger all konkurransen vi kan få på konsollmarkedet, hadde enda prisene vært litt mer konsumentvennlig (PS3) så ville ting vært topp. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Så om min dør nå og jeg sender den inn får jeg en Box uten disse problemene? Eller tar det tid før det nye systemet er i gang? Boxen har oppført seg litt merkelig i det siste Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Vel, vi lever i Norge. Playstation er umåtelig mye mer populær enn Xbox. Xbox er vel kanskje den mest hatede konsollen noensinne blant massene. Det hjelper jo heller ikke at det er MS som lager den selfølgelig. "Alle" hater jo MS. Si meg, er du full? Det er de mest tåpelige påstandene jeg har hørt på mange år. Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Vel, vi lever i Norge. Playstation er umåtelig mye mer populær enn Xbox. Xbox er vel kanskje den mest hatede konsollen noensinne blant massene. Det hjelper jo heller ikke at det er MS som lager den selfølgelig. "Alle" hater jo MS. Si meg, er du full? Det er de mest tåpelige påstandene jeg har hørt på mange år. 9067479[/snapback] Det er ingen unnskyldning for all dritten Xbox får slengt etter seg, men en forklaring. Jeg vet ikke om mange som ikke misliker MS sterkt for å si det slik. Og derfor også Xbox. Husk at Playstation 2 hadde vel 80-90% markedandel her. En stor andel av disse liker ikke Xbox særlig. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå