Gå til innhold

IKKE PS3-priskutt i Europa, Starter Pack 1.august

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det bare å stikke å velge konsoll og 2 1. partispill da. Bare butikkene får det med seg først.

Sony begynner å friste nå.

Soft bundle er konsoll, ekstra kontroll og 2 spill uten en hard pappeske rundt. (som den du sikkert har sett bilde av) - Det er en hard bundle.

Endret av ak50224
Lenke til kommentar

Morsomt. Man får to spill som Sony kan si har en verdi på 400-500 hver, men som i faktiske produksjonskostnader (når spillene allerede er utviklet og har vært i salg en stund) på max 10-15 kr. Jeg regner med det er spill Sony har lisensen på som vil være i disse pakkene.

Dette er åpenbart et triks for å få inn mer penger fra rike Europeere. Jeg ville mye heller tatt et priskutt. Da blir det å utsette kjøpet enda minste et halvår da.

Lenke til kommentar
Om jeg skjønner dere rett, er altså "hard-bundle" esken vi har sett bilder av med Motorstorm og R:FoM.  Mens "soft-bundle" er samme inneholdet, men med valgfrie spill og ingen eske?

9065083[/snapback]

Jepp. Og softbundle skal du visst kunne få allerede nå.

Må visst vente til oktober på et skikkelig priskutt:

Eurogamer: Now you've made the announcement about the PS3 bundle for Europe, what kind of reaction are you expecting?

David Reeves: I think people will say to us, 'This is really good for the summer, what are you going to do in October?'. We think that we've offered a lot of value to keep the momentum going until the big titles come out. Then we'll look at doing something else, but for the moment I think it's the right move for us.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Sony will not be cutting the price of the PlayStation 3 in Europe or releasing a 80GB model – instead it will be offering a Starter Pack containing the console, two games and an extra controller for GBP 425.

SCEA has greatly benefited from the USD 100 price cut announced earlier this week in North America, but Sony Computer Entertainment Europe has chosen to bundle first-party titles and a second Sixaxis controller with a combined RRP of GBP 115, rather than adjust the price.

Due on sale in the UK on July 18 and in Europe August 1, the Starter Pack will offer two Sixaxis controllers and a choice of two first-party titles from a list of Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Genji: Days of the Blade, Formula One Championship Edition and Ridge Racer 7.

GamesIndustry.biz

Altså 60 GB PS3 + 2 spill + 2 kontrollere for den gamle prisen i UK.

Antar derfor at prisen i Norge vil ligge på 6000 kr. for pakken.

Eksempel på pakke (Det kan være snakk om ulike pakker tilgjengelig. Foreløpig uklart hvilke sammensetninger som kommer til Norge):

ps3starter.jpg

Ikke noe offisielt priskutt på den versjonen allerede i butikkene altså, men antar de fleste butikker vil selge den til under 5000 kroner fra 1.august.

9064220[/snapback]

helt på tryne .. GG

Lenke til kommentar

Utrolig unødvendig quote, ikke var det noe konstruktivt i innlegget ditt heller.

--

Har sendt noen e-poster til div leverandører og nettbutikker - mesteparten var faktisk ikke klar over kuttet, og samtlige (4 av 6 jeg har snakket med) skulle sjekke med leverandør, forhåpentligvis betyr dette at vi blir å se nye priser i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

60 eller 80 GB er ubetydelig. Vil du ha større disk, så kan du heller kjøpe til en selv.

Skal jo sies at konsollen kun har vært ute på markedet i 3,5 måneder i Europa. Det skjer nok noe med prisen før det store julesalget.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Nettopp kommet hjem og gjort i stand spill rommet med en PS3 bundle, de hadde ikke fått inn selve bundelen men fikk kjøpe det samme for samme pris: Plukket også opp en HDMI kabel og fikk en Blueray film på kjøpet, valgte Bond selv om jeg har sett det før, så kanskje noe av dere ser meg senere i kveld. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...