Bolle_Bolle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Noen som vet om noen lan rundt gjoovik eller noe annet sted i neerheten?? si ifra!..! Lenke til kommentar
EruptIon Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er lan i Moelv på Garveriet, hvis du vet hvor det er?! Er lan hver høst/vinterferie! jeg skal sitte i crewet i år, tror jeg!? G-Lan Lenke til kommentar
r0mpiz Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 HI HI, jeg og noen veninner har holdt på siden søndag begynner å bli små trett. vi er i skjulet på svingen under broa...hvis du vet hvor det er kan du godt ta med noen kompizzer og komme innom...vi har datar...men bare tre ex-tra;) klemz gidz Lenke til kommentar
Bolle_Bolle Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 HI HI, jeg og noen veninner har holdt på siden søndag begynner å bli små trett. vi er i skjulet på svingen under broa...hvis du vet hvor det er kan du godt ta med noen kompizzer og komme innom...vi har datar...men bare tre ex-tra;) klemz gidz 9277573[/snapback] Lol WTF? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du har jo STG som blir til høstferien i Kallerudhallen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 BrøttumLAN planlegges for øyeblikket til 16-18 November eller deromkring, denne gangen skal vi faktisk klare å presse inn pengepremier i budsjettet igjen Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 På Gjøvik blir det med all sannsynlighet CoreLAN i overgangen november-desember en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå