zOu|_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei, skulle hatt meg en router til å dele min telenor adsl oppkobling. Antall porter er ikke så nøye siden jeg har en switch stående. Det jeg imedlertid kan tenke meg er at det går an relativt enkelt å låse opp porter slik at f.eks DCC send via IRC blir mulig osv. Noen som har noe å anbefale? ps: et krav er at de har routern på komplett.no Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 3Com OfficeConnect CableDSL Gateway - 3C855-ME er en bra rooter til en billig penge - 490,- hos Komplett Den funker fett med Telenor .. jeg bruker den og liker den veldig bra. Er bare 4 Porters Switch på den. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei, skulle hatt meg en router til å dele min telenor adsl oppkobling. Antall porter er ikke så nøye siden jeg har en switch stående. Det jeg imedlertid kan tenke meg er at det går an relativt enkelt å låse opp porter slik at f.eks DCC send via IRC blir mulig osv. Noen som har noe å anbefale? ps: et krav er at de har routern på komplett.no Kjøp en SMC som støtter UPNP, 3com sin gjør ikke det. Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 heh ok, hva er UPNP? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Universal Plug And Play, If I am not quite mistaken.. Kanskje noe annet enn Universal.. Not quite sure.. Noe ordentlig dritt hvis ikke du skal bruke det... Lenke til kommentar
Pete Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 The FBI has Strongly Recommended that All Users Immediately Disable Windows' Universal Plug n' Play Support http://grc.com/unpnp/unpnp.htm Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 hmm, den 3com saken ser jo grei ut den, blir nok en slik jah Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hmm, den 3com saken ser jo grei ut den, blir nok en slik jah Har den selv, og den her veldig bra!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 The FBI has Strongly Recommended thatAll Users Immediately Disable Windows' Universal Plug n' Play Support http://grc.com/unpnp/unpnp.htm Dette hadde med et UPNP-hull i XP som ble tettet, ingenting med UPNP som sådann og gjøre. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Universal Plug And Play, If I am not quite mistaken..Kanskje noe annet enn Universal.. Not quite sure.. Noe ordentlig dritt hvis ikke du skal bruke det... Hvorfor? med mindre du har programmer som bruker det så merkes det jo ikke på routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå