Gå til innhold

Triks for å fange vanndråper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De røde støvlene er veldig effektive, og bildet er godt nok som det er, synes jeg. God idè som er godt nok gjennomført. Veldig bra.

Ellers støtter jeg meg til at man trenger mer gjenskinn og fanging av øyeblikket, ergo blitz, for å fryse vanndråpene bedre. Synes dog ikke det er nødvendig i dette bildet, men det er jo ikke det du spør om.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at Kristian Stensoenes hadde vært glad for at han ble kreditert for bildet (støvlene)  :mad:

Blir litt iritert på folk som bare "tar seg tilrette" og bruker andres verk uten at det gies kreditt og/eller betaling for dette.

se her: Bildet brukt tidliger på AKAM

9065532[/snapback]

Ooops. De viste jeg ikke. Skal man bruke andre bilder i egen tråd, så må man jo selvfølgelig kreditere bildene. Her gikk jeg ut fra at bildene vår trådstarters egne, siden jeg ikke husker den opprinnelige tråden der støvlebildene var med i.

Slik er ikke lov, så her må du legge inn en beklagelse i tråden din. Jeg ville reagert med harme, hvis jeg så mitt bilde brukt på den måten.

Lenke til kommentar

Rett og slett en forglemmelse. Og beklager dette!

Men hvordan ville dere stilt inn kameraet helt spesifikt for å fått ett så bra bilde? Og hvilket objektiv er best å bruke?

Det nydelige støvlebildet er tatt av kristian stensoenes

Mens blad-bildet er tatt av gianni t. Begge er hentet fra Akam.

Lenke til kommentar
Nå når jeg har sett litt på bildet så var jeg nokså fornøyd med det slik det var.. Skulle faktisk ønske at det i bakgrunnen var enda mere uklart. Er det høyere blender som skal til da?

9066223[/snapback]

ja, da er det høyere blender som skal til, du kan også gå enda nærmere med kamera, eller prøve å få bakgrunnen lenger vekk frå motivet.

[edit/] er det mogleg å gi ut exif for dette bildet?, har ikkje nokon exif-leser innstallert på denne pc-en. [\edit]

Endret av turnipkongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...