VonOs Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg føler at det er så mye negativ energi rundt skolebøkene mine fra dette skoleåret, at jeg vil bli kvitt de fortest mulig. Noen som vet når det er normalt at bokhandelene tar imot bøker? På forhånd, takk! Mvh VonOs Lenke til kommentar
dioX Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja det er en del bokforhandlere som kjøper inn brukte bøker og selger dem igjen.. Lenke til kommentar
jordbaerfan Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 men ska man da bare komme til norli f.eks. og bare si at man har lyst å selge sine gamle bøker? Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Norli eller Tanum, husker aldri hvilken av dem, har en egen kasse til kjøp av brukte skolebøker her i Oslo. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Nå var ikke spørsmålet mitt OM bokhandelene tar imot bøker, for det vet jeg at de gjør. Spørsmålet er NÅR man kan begynne å levere de inn. Mener å huske det har pleid å være noen frister på det der Lenke til kommentar
eikum Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg leverte inn mine for 2 uker siden, fristen var vell den 8.juli tror jeg, men kommer litt ann på hvor du leverer dem inn da:) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du bør være raskt ute, her i Trondheim startet de rett etter skoleslutt (og noen litt før). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå