Gangsterdt Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja som i tittelen kjigpt å miste alle 250 kontaktene så håper noen er til hjelp:) kanskje noen linker/programmer? eller tips?? om å få den tilbake? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei det går ikke. Når du er dum nokk til å la noen få passordet ditt så har du gjort det. No returing back, med mindre du har lagra kontaktlista di. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Alle kontakta dine er jo i samtaleloggings systmet! Bare gå inn der og begynne legge til folk på nytt... Vet hvor irriterende det der er;) Har opplevd det selv:) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Alle kontakta dine er jo i samtaleloggings systmet! Bare gå inn der og begynne legge til folk på nytt... Vet hvor irriterende det der er;) Har opplevd det selv:) 9063979[/snapback] Hva om han ikke har lagra samtaleloggene? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Da kan det bli rimelig vanskelig å få tilbake kontaktene sine, da må man kanskje sende mail til administrerende (?) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Da kan det bli rimelig vanskelig å få tilbake kontaktene sine, da må man kanskje sende mail til administrerende (?) 9071644[/snapback] med tanke på alle de som bruker msn til daglig så tviler jeg på at det går raskt, men kan du ikke ta glemt passord? kan nemlig hende det var metoden de brukte for og få passordet ditt viss de kunne løsningen på det Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Har du ikke noen glemt-passord-/sikkerhetsspørmsål-funksjon? EDIT: Ellers vil jeg anbefale å ta backup av kontaktene (Kontakter -> Lagre ...). Endret 25. juli 2007 av Überadri Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Eneste måten er å ta kontakt med MSN administratorene, men jeg tror det i praksis kan bli vanskelig å bevise/overbevise om at du er rettmessige eier av kontoen. Det kan nok være den vil forbli tapt, men det er verdt et forsøk. -Stigma Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Det må da være lett å få tilbake kontoen sin hvis man bruker en epost-adresse som fungerer. Lost password, eller kontakt admin. og be om kontodetaljer (nytt passord) på registrert epost. Med mindre man bruker hotmail og dermed har samme passord der, men da regner jeg med det er åpenbart at man skjønner at slaget sannsynligvis er tapt. Endret 26. juli 2007 av maedox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå