Jpettersen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) 1. Utslitt sko Nikon D100 + 50mm f1.8. 2. Fotograf i solnedgang Nikon D100 + 50mm f1.8 her også. Kommentarar og kritikk ønskes Endret 12. juli 2007 av Jpettersen Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det første bildet ga meg ingenting.. men det andre var litt artig. Ser ut som lysstrålene lyser opp rett over fotografen også. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det første ser ut som noe jeg selv kunne ha tatt i 1983, og ikke så veldig interessant. Det andre er en grei utnyttelse av solnedgangen. Det er en grei måte å skape litt liv i noe så utbrukt som en solnedgang, å sette en siluett av en person inn i bildet. Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg likte igrunn sko-bildet litt. Det ser ut som en forlatt sko som ligger i en liten pytt eller noe slikt. Det trigger noen tanker og historier hos meg om hvorfor en sko kan bli etterlatt slik. Kanskje hadde historien blitt sterkere om du hadde med litt mer av miljøet rundt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg likte skobildet, selv om ikke fargene var helt på topp. Det andre var også ålreit, gjorde ikke noe at lyset ut av skyene er såpass sterkt og lyst. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Fargane på skjermen min er heilt mongo, og sidan eg har brukt den til å redigere med er det mogleg at det ser merkeleg ut hos alle dykk andre. Eg må nok kalibrera snart ... Takk for svar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg likte faktisk skobildet veldig godt, men jeg skulle gjerne likt å se litt mer omgivelser. Ellers fikk jeg lyst til å skrive en historie om skoen, og hvordan den ble forlatt. Bilde nummer to er en grei måte å utnytte noe som er ganske "oppbrukt" i foto, nemlig en solnedgang. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg likte ikke skobildet. Eller det blir litt feil å si at jeg ikke likte det. Mener mer at det ikke var noe særlig for meg. Men det andre syns jeg også var litt kult. "Tenker" når jeg ser på bildet. Kanskje han(?) kunne virket litt gal og strekt hendene med knyttede never mot lyset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå