Gå til innhold

Spm. om 7390/6290

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal ha meg ny mobil, og det vil nå bli en av disse. Men har da noen generelle spørsmål som omhandler begge.

Kom også gjerne med tips om hvorfor jeg bør velge den ene foran den andre!

1. Viser tapte anrop/nye meldinger på for-skjermen? Leste at det ikke alltid funket.

Og kan jeg da sjekke gjennom hvor mange tapte anrop/hvilke nummer? Kan jeg også sjekke hvor mange meldinger/lese meldinger?

2. Er det noen stor forskjell på kamera? Et er 2mpx, det andre er 3mpx. Har sett på bilder tatt med begge, men greier ikke helt bestemme meg hvorvidt forskjellen er særs merkbar.

Det samme spørsmålet gjelder video-opptak.

3. Er det verdt prisforskjellen på 300,- ? Prisene er tatt fra NetComs webshop med ActiveTalk abbenoment.

4. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dem billigere /m abb. enn på NetComs webshop?

5. Hvordan er høytalerne? Er ofte jeg skrur på musikk på mobilen, så hadde vært greit med bra lyd.

Kommer også til å spille mye mp3 når jeg sykler til skole o.l. så da gjelder vel dette spørsmålet også lydkvalitet.

Popper nok opp noen flere spm. ettterhvert, men svar gjerne på det jeg har spurt til nå. Og kom gjerne med innspill om hvorfor en er bedre enn den andre!

På forhånd takk.

Endret av duxo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...