Gå til innhold

Gulljobben i havn!

Roiku

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått muntlig bekreftelse. Jobben er min! I en alder av 20 skal jeg reise rundt i verden med saftig lønn og gjøre det jeg liker best samtidig som jeg graverer inn en gullstjerne på CVen.

Dette er stort! Det er begrenset hvilke detaljer jeg vil røpe, men noe kan jeg kanskje. Ser det an etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått muntlig bekreftelse. Jobben er min! I en alder av 20 skal jeg reise rundt i verden med saftig lønn og gjøre det jeg liker best samtidig som jeg graverer inn en gullstjerne på CVen.

Dette er stort! Det er begrenset hvilke detaljer jeg vil røpe, men noe kan jeg kanskje. Ser det an etterhvert.

9063598[/snapback]

Aiaiai! har du også fått deg jobb som reisende dildoselger?!!

:whistle:

Endret av I_Want_a_Wii
Lenke til kommentar

9063598[/snapback]

Aiaiai! har du også fått deg jobb som reisende dildoselger?!!

:whistle:

9063691[/snapback]

denne ba du om. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg er utdannet serviceelektroniker, noe som holder inntil videre, men etter å ha jobbet noen år fortsetter jeg gjerne med en bachelor eller master i automasjon for å spisse på litt og ha papirene i orden i tilfelle dårlige tider skulle komme. Nå er jeg fullstendig skolelei, og med denne jobben trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet engang for å utsette videre skolegang. Rakettstart på karrieren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...