Roiku Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Da har jeg fått muntlig bekreftelse. Jobben er min! I en alder av 20 skal jeg reise rundt i verden med saftig lønn og gjøre det jeg liker best samtidig som jeg graverer inn en gullstjerne på CVen. Dette er stort! Det er begrenset hvilke detaljer jeg vil røpe, men noe kan jeg kanskje. Ser det an etterhvert. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Vel, på den basisen du har gitt oss, Kan jeg vel ikke annet en å gratulere! Edit: hvilket felt er jobben innen? Endret 12. juli 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Da har jeg fått muntlig bekreftelse. Jobben er min! I en alder av 20 skal jeg reise rundt i verden med saftig lønn og gjøre det jeg liker best samtidig som jeg graverer inn en gullstjerne på CVen. Dette er stort! Det er begrenset hvilke detaljer jeg vil røpe, men noe kan jeg kanskje. Ser det an etterhvert. 9063598[/snapback] Aiaiai! har du også fått deg jobb som reisende dildoselger?!! Endret 12. juli 2007 av I_Want_a_Wii Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det er begrenset hvilke detaljer jeg vil røpe 9063598[/snapback] Blablabla, spytt ut. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Da har jeg fått muntlig bekreftelse. Jobben er min! I en alder av 20 skal jeg reise rundt i verden med saftig lønn og gjøre det jeg liker best samtidig som jeg graverer inn en gullstjerne på CVen. Dette er stort! Det er begrenset hvilke detaljer jeg vil røpe, men noe kan jeg kanskje. Ser det an etterhvert. 9063598[/snapback] Aiaiai! har du også fått deg jobb som reisende dildoselger?!! 9063691[/snapback] denne ba du om. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Leiesoldat er jeg bare på nattestid Den nye jobben er i Rolls-Royce Marine. Nærmere bestemt automasjon. http://www.rolls-royce.com/marine/systems_...ion/default.jsp Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Utrolig artig da. Hva er utdannelsen din da? automatiker? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er utdannet serviceelektroniker, noe som holder inntil videre, men etter å ha jobbet noen år fortsetter jeg gjerne med en bachelor eller master i automasjon for å spisse på litt og ha papirene i orden i tilfelle dårlige tider skulle komme. Nå er jeg fullstendig skolelei, og med denne jobben trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet engang for å utsette videre skolegang. Rakettstart på karrieren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå